کد خبر: 871296
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
علوی، درمراسم افتتاحیه طرح آموزش اعضاء هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران گفت: این دوره ها نتایج مثبتی درتوانمند سازی و افزایش دانش مدیریتی و تخصصی مدیران دارد.

به گزارش جوان آنلاین، به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، مدیرعامل  این شرکت درمراسم افتتاحیه آموزشی اعضای هیات مدیره شرکت ملی گازایران اظهار داشت : این دوره آموزشی که با موضوع مدیریت قراردادها و پیمان ها و قوانین مربوط به این حوزه و برون سپاری فعالیت ها ،برای دومین باراست  که گروه چهارم اعضای هیئت مدیره در آن حضور یافته اند وقرار است دو دوره آموزشی دیگر با همین موضوع، ویژه گروه های اول و دوم برگزارگردد.

 سید مصطفی علوی ، با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان اصفهان گفت : هم اکنون 5/99درصد جمعیت کل استان معادل 6/99 درصد خانوارهای شهری و 95 درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ویافزود: برای تأمین گاز بیش از یک میلیون 707هزار مشترک در سطح استان اصفهان، بیش از یک میلیون و 8هزارعدد انشعاب نصب شده و 26 هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ابرازداشت: در حال حاضر یک هزار و 111 کیلومتر خط  انتقال، 929 ایستگاه تقلیل فشار وحفاظت از زنگ و 156 ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است و با  بهره مندی 103 شهر و 1338روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز  یک میلیون و 700 هزار مشترک  گذشته است.

وی، با اشاره به  بهره مندی 48 شهرک صنعتی  و 8 هزار و 600 واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال 1348 تاکنون، خاطر نشان ساخت: 34 درصدگاز استان در بخش صنعت، 20 درصد در خانگی،  35 درصد نیروگاه ها،6 درصد پالایشگاه، 5/2 درصد بخش تجاری 5/2 درصد حمل و نقل توزیع و  مصرف می شود.

علوی در پایان اظهار امیدواری کرد؛گروه دوم اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران ضمن بهره مندی کافی از مطالب آموزشی انجام شده  در این دوره ، همانند گروه نخست از کیفیت برگزاری دوره و میزبانی گاز اصفهان رضایتمندی لازم را کسب نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار