کد خبر: 871262
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
مركز قلب تهران اين روزها بسيار بر سر زبان‌ها افتاده است، چراكه محكومان امنيتي و محصوران فتنه‌اي به اين بيمارستان آمد و شد زيادي دارند، اما گويا اين مراجعات بي‌جهت نيست.
صادق پارسا
صادق پارسا
 
مركز قلب تهران اين روزها بسيار بر سر زبان‌ها افتاده است، چراكه محكومان امنيتي و محصوران فتنه‌اي به اين بيمارستان آمد و شد زيادي دارند، اما گويا اين مراجعات بي‌جهت نيست.
بنا بر اخبار و مستندات رسيده به دفتر روزنامه، چند سالي است كه مفاسد و موارد اخلاقي، اقتصادي، سياسي، امنيتي و حقوقي قابل توجهي در مركز قلب تهران رخنه كرده و ريشه دوانيده است. باند حاكم بر اين بيمارستان به اصطلاح دولتي، ظاهراً طي هماهنگي با نهادهاي خاص حزبي- سياسي، موضوع پزشكي را با مسائل امنيتي - سياسي كه غالباً عليه نظام هم بوده گره زده است.
 
تنها به عنوان يكي از اقدامات بحث‌برانگيز اين بيمارستان، آيين‌نامه نانوشته‌اي بين اين نهاد دولتي با منافقان، معاندان نظام و كساني كه به عنوان زنداني امنيتي محكوم و در حال گذراندن دوره محكوميت خودشان هستند، وجود دارد كه طبق آن اين محكومان و منافقان به جاي زندان در اين بيمارستان دوره محكوميت خود را مي‌گذرانند.
 
به طور نمونه «عيسي. س» يكي از محكومان امنيتي حدود يكسال از دوره محكوميتش را در اين بيمارستان بستري بوده است‌! اين محكوم امنيتي بنا بر گواهي‌هايي كه تحت مديريت معاونت درمان مركز قلب و رئيس اين مركز به صورت صوري صادر و به زندان با عنوان «مشكلات حاد قلبي» ابلاغ مي‌شده است، توانسته از ارديبهشت 95 تا ارديبهشت 96 در اين بيمارستان بستري باشد. اين اتفاق در حالي است كه به ندرت پيش مي‌آيد (بلكه اصلاً پيش نمي‌آيد) كه شخصي تحت هر شرايطي در بيمارستان دولتي یک‌سال بستري بماند؛ چراكه يا او را درمان يا جواب مي‌كنند !
 
محصوران فتنه هم گذرشان زياد به اين بيمارستان مي‌افتد. هر بار هم كه يكي از اينها در اين بيمارستان بستري مي‌شود، ميتينگ‌هاي سياسي - امنيتي در اين بيمارستان به بهانه ملاقات شكل مي‌گيرد. گويي دست‌هاي پشت پرده از مديريت اين مركز و غير از آن در پي ساختن يك پاتوق ثابت و امن براي ضد‌نظام در قلب تهران است.
ماجرا به همين‌جا ختم نمي‌شود. باز هم به عنوان نمونه همين آقاي عيسي. س براي يكسال بستري بودن (بخوانيد خوشگذراني كردن) در اين بيمارستان بيش از 100 ميليون تومان به اين نهاد دولتي بدهكار است و هم خودش هم ساير نهادهاي مسئول از پرداخت اين بدهي استنكاف مي‌ورزند.
 
هر از چندگاهي خبر اينكه يكي از بيماران به دليل نداشتن چند ده هزار تومان پول در بيمارستان پذيرش نشده يا اينكه به دليل تصفيه نكردن چند ده هزار تومان اجازه ترخيص به وي نمي‌دهند، رسانه‌اي مي‌شود، اما عيسي. س پس از يك سال بخور و بخواب در اين بيمارستان (به جاي گذراندن دوران محكوميت در زندان) و با بيش از 100 ميليون تومان بدهي به بيت‌المال ترخيص شده است.
 
گواهي‌هاي پزشكي صوري اين نهاد دولتي براي محكومان امنيتي و ضدنظام تنها بخشي از ماجراهاي هزار توي مركز قلب تهران است كه به نمونه‌اي از آن اشاره شد. مفاسد اخلاقي شهره در اين مركز، اقدامات غيرقانوني اين مركز و مسائل پزشكي – مالي ديگري هم وجود دارد كه در مطالب مستقلي به آنها خواهيم پرداخت، اما آنچه اقدام عاجل مدعي‌العموم را مي‌طلبد، ورود به قضيه گواهي‌هاي صوري براي ضدنظام‌هايي است كه در حال تبديل كردن مركز قلب تهران به«هتل‌اوین» و  پاتوقي بي‌بديل براي احزاب خاص است.
برخي از اسامي و پرونده‌هاي مبسوط در همين رابطه در اختيار روزنامه جوان قرار گرفته كه به نوبت و به تفصيل به آنها خواهيم پرداخت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
سلام علیکم
خداخیرتون بده که مردم رو آگاه می کنین
واقعامتاسفم که محکوم امنیتی مشغول بخوروبخواب دربیمارستان های ماست
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
سلام علیکم این فتنه گران همه جا لانه کرده اند تنها راه رسوا کردن آنها افشاگریست موفق باشید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار