کد خبر: 870991
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در سنندج:
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: صهيونيست، امريكا و انگليس دشمنان مسلمانان و به دنبال تجزيه عراق و سوريه هستند.
  
مردم كردستان وفاداري خود را به نظام ثابت كردند
به گزارش تسنيم، سردار سرلشكر سيديحيي صفوي شامگاه پنج‌شنبه در اختتاميه بيستمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز استان‌ها كه در سينما بهمن سنندج برگزار شد با قدرداني از مسئولان برگزاركننده جشنواره بيستم در اين شهر اظهار داشت: محبت مردم كردستان در دل بنده جاي گرفته است و از همين جا سلام مقام معظم رهبري را به مردم عزيز اين خطه و ديار مي‌رسانم. وي با اشاره به استقبال مردم كردستان از سفر مقام معظم رهبري و صحبت‌ها و تجليل ايشان از مردم اين خطه از سرزمين گفت: آباداني، گسترش و شادي مردم كردستان قلب ما را شاد مي‌كند و مردم كردستان وفاداري خود را به نظام ثابت كردند.
  
تجزيه شمال عراق يعني «ايجاد جنگ طولاني‌مدت» در اين منطقه
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا با اشاره به شكست تروريست‌ها در منطقه تصريح كرد: در عراق و سوريه توطئه جديدي در حال شكل گرفتن است و صهيونيست، امريكا و انگليس دشمنان مسلمانان به دنبال تجزيه عراق و سوريه هستند. وي ادامه داد: تجزيه شمال عراق يعني ايجاد جنگ و ناامني طولاني‌مدت براي مردم اين منطقه و نخستين كساني كه از اين ماجرا ضربه مي‌بينند كردهاي شمال عراق و مردمان منطقه هستند. اين تجزيه به معني جنگ طولاني‌مدت بوده و دولت‌هاي ايران، سوريه، عراق و تركيه مخالف اين اقدام هستند. وي اظهار كرد: در منطقه دو گفتمان تسلط و سلطه‌طلبي، توسط رژيم صهيونيستي، امريكا و انگليس و گفتمان مقاومت كه توسط مردم مقاوم منطقه و دولت‌هايي نظير ايران، سوريه و عراق دنبال مي‌شود، مطرح است.
  
اميدوارم توطئه بيگانگان با هوشياري مردم كرد با شكست روبه‌رو شود
دستيار و مشاور عالي مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: تجزيه به معني ايجاد واحدهاي كوچك، وابسته و تبديل شدن به پايگاه نظامي و انبار مهمات بوده و اين واحدها مجبور هستند براي بقاي خود وابسته به صهيونيست، امريكا و انگليس باشند.
وي گفت: بنده اين اقدام را به‌عنوان خطر و هشدار براي مردم ايران و كشور عراق يادآوري مي‌كنم و اميدوارم توطئه بيگانگان با هوشياري مردم كرد با شكست روبه‌رو شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار