کد خبر: 870851
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی بی دلیل مصالح ساختمانی اثرش را بر بازار اجاره گذاشته است.
باشگاه خبرنگاران جوان: صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه کاهش نرخ سود بانکی در وضعیت رونق مسکن بازار مسکن اثر می گذارد، گفت: کاهش نرخ سود بانکی از سالیان گذشته وجود داشته اما به دلیل عدم نظارت این قانون به ویژه در بانک های خصوصی اجرا نمی شد.

وی تصریح کرد: این کاهش نرخ به صورت سیستماتیک در بازار اثر می گذارد به این صورت که سرمایه ها در این بخش به سمت بازار تولید و بازار مسکن برود.

بدری با اشاره به اینکه نرخ اجاره باید توسط دولت کنترل شود، گفت: در اکثر شهر‌ها نرخ اجاره‌ها بین ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش یافته که باید برای این بخش در کشور فکر اساسی کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون قیمت مصالح ساختمانی در کشور بدون هیچ دلیلی  بصورت سرسام آور افزایش یافته،گفت: قیمت میلگرد  از کیلوی 1800 تومان به کیلویی 2600 تومان همچنین قیمت سیمان به 115هزار تومان رسیده است که این موارد از مهم ترین دلایل افزایش قیمت مسکن به شمار می رود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
زمان شاه خاین بی دین وابسته با حقوق کارمندی در تهران میتوانستی اپارتمان بخری ولی در زمان جمهوری اسلامی مستقل وبا دین و بدون دزدیهای کلان و خلاصه یک کشور ناب غدا واب هم نپیشه به راحتی داشت وپول وقروت هم مال وابستگان حکومت است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
دوستان الان كه این خبر رو مرور میكنم آهن شده میلگرد خریدم كیلویی 14200 تومان سیمان هم پاكتی 26000 تومان خدا به فریاد این ملت برسه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار