کد خبر: 870701
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
مدیر کل راه آهن شرق کشور،
مدیر کل راه آهن شرق کشور گفت: به زودی مشکلات فرزندان ایثارگر شاغل در راه آهن تربت حیدریه مرتفع می شود.
فرزندان شاهد و  ایثارگر شاغل در راه  آهن تربت حیدریه  طی جلسه ای مشکلات خود را با  مدیر کل ره آهن شرق کشور و رئیس بنیادشهید و امورایثارگران این شهرستان  درمیان گذاشتند.

حسن ماسوری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، اظهار کرد: خدارا شاکر و سپاسگزارم که در جمع فرزندان شهدا هستم زیرا ایران اسلامی مدیون و مرهون فداکاریها و از خود گذشتگی شهدا وایثارگران است.
مدیر کل راه آهن شرق کشور  با بیان اینکه شهدا با تقدیم جان خود از تمام هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی در عزت و اقتدار در عرصه جهان باشد، افزود: شهدا اجازه ندادند ذره ای از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد و امروز فرصتی است که در برابر صبر و گذشت خانواده های ایثارگران سر تکریم فرود آوریم.
وی در خصوص حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در راه آهن این شهرستان با ابراز امیدواری برای تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در راه آهن شهرستان تربت حیدریه گفت: ایران اسلامی به پاس خون شهدا  در عزت و سربلندی به سر می برد و امیدوارم با تعامل و تلاش بیشتر در جهت انگیزه این قشر مقدس به زودی تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر انجام شود.
همچنین در ادامه این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت حیدریه افزود : فرزندان شهدا باید در محیط کار ، اشتغال و جامعه همانند پدران شهیدشان الگوی اخلاقی، رفتاری و مذهبی سایر افراد جامعه باشند.
محمد حسینعلی زاده با بیان اینکه  امید است با پیگیری هایی که بنیادشهید و امورایثارگران تربت حیدریه و تعاملات خوبی که با راه آهن این شهرستان  و شرق کشور دارد تبدیل وضعیت فرزندان شهدای شاغل در ایستگاه راه آهن تربت حیدریه صورت گیرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار