کد خبر: 870598
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای آسمانی در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: ۷۰ درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند.
مهر: سردار سعید منتظر المهدی معاون در اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی که در باز موزه دفاع مقدس برگزارشد گفت: همه بر این واقعیت اذعان داریم قوام هر جامعه ای به رعابت هنجارهای آن جامعه بستگی دارد غرض از هنجار قوانینی است که برای دوام یک جامعه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: زنان و بانوان کشور ما اصولا حجاب مدار هستند واین هنر ماست که این دین مراری را در زنان بیدار کنیم تا جامعه ای دین ندار و حجاب مدار داشته باشیم.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه بیش از ۲۰ دستگاه مسوول ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اند ادامه داد: برای اشاعه فرهنگ حجاب تنها کار فرهنگی کفایت نمی کند و باید همه دستگاه های ذی ربط در امر حجاب و عفاف پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه  پلیس آخرین ایستگاه در زمبنه حجاب و عفاف است گفت: پلیس در زمینه حجاب و عفاف تمام تلاش خودش را به کار بسته تا تمام مسوولیت های اجتماعی اس را اجرایی کند. و طبق امارها و پایش های موجود در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده است.

منتظر المهدی با اشاره به پیمایش های انجام شده در زمینه حجاب و عفاف گفت: بررسی ها و نتایج  حکایت  از آن دارد که بیش از ۷۰ درصد زنان ایرانی به  حجاب اعتقاد ‌دارند. باید تلاش کنیم این اعتقاد به فرهنگ و استفاده صحیح از حجاب تبدیل شود.

معاون اجتماعی ناجا و دبیر برگزاری دومین جشنواره چادرهای اسمانی درآیین اختتامیه این جشنواره گفت ۷۰ درصد از زنان ایرانی به حجاب اعتقاد دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
پیشنهاد می کنم سردار گرانقدر که دغدغه اجتماع را دارند درخصوص بانوان شاغل در خود نیرو نیز برنامه ای داشته باشند چراکه در داخل برخی از مراکز کارمندان خانم رعایت هنجارهای زن مسلمان را ننموده و یا خوب رعایت نمی کنند و درواقع خیلی راحت با آرایش دارند کار می کنند! و اختلاط با مردان در بعضی از مراکز عادی شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار