کد خبر: 870425
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
آسیابانپور اعلام کرد:
سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۲,۶ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۶.۶ میلیون نفر- سفر در بنادر مسافری جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس طی پنج ماهه اخیر خبر داد.

مرتضی آسیابانپور اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و ۶۱۱ هزار و ۲۳۷ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و ۵۹۹ هزار و ۱۷۷ تن مربوط به کالای غیر نفتی و ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات ۵۲ هزار و ۸۲۳ تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و۴۳۸ تن کالای صادراتی و ۴۷ هزار و ۳۸۵ تن محموله وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

این مقام مسؤول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری شش میلیون و ۶۴۵ هزار و ۲۶۱ نفر- سفر در بنادر مسافری این جزیره به ثبت رسید.

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۹ هزار و ۲۰۷ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر