کد خبر: 869432
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
اولین نشست‌خبری سخنگوی دولت دوازدهم
سخنگوی دولت گفت: تأسیسات نظامی ایران سرّی است و هرکسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.
جوان آنلاين: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در اولین نشست خبری خود در این دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: از نمایندگان فهیم و همراه ملت در رأی اعتماد قاطع به وزرای پیشنهادی تشکر می‌کنم. امیدوارم دولت در عمل به وعده‌هایی که رئیس‌جمهور دادند موفق و سربلند باشد.

وی با اشاره به خداحافظی قبلی خود از مقام سخنگویی دولت افزود: این دستور و مأموریت از سوی رئیس‌جمهور به حقیر مجدداً ابلاغ شد و فعلاً در همین کسوت در خدمت خبرنگاران خواهم بود.

سخنگوی دولت بیان داشت: 8 میلیون و 780 هزار تن گندم خریداری شده است. ارزش خریداری‌شده این مقدار نیز 11 هزار و 480 میلیارد تومان است. تاکنون نیز 7 هزار و 430 میلیارد تومان که 65 درصد آن رقم است به کشاورزان پرداخت شده که 4 هزار و 50 میلیارد تومان باقی مانده و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت این مبلغ را به کشاورزان عزیز پرداخت کنیم. همچنین تا تاریخ 96/6/5، 54 هزار و 465 دستگاه تاکسی نو نیز جایگزین شده است.

وی درباره اظهارات نیکی هیلی درباره بازدید از تأسیسات نظامی ایران، خاطرنشان کرد: تأسیسات نظامی ایران سرّی است و هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند و آنها فقط آرزوهای خود را بیان می‌کنند، ما از منافع ملی خود دفاع می‌کنیم و این صحبت قابل استماع نیست.

نوبخت افزود: درباره سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، از سوی ایشان به‌‌صورت قطعی مطلبی اعلام نشده و احتمالاً هفته آخر شهریور مشخص شود.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
این آقای نوبخت ...خور از بیت المال هم لب به سخن اورد برای عدم اجازه سرکش به تاسیسات نظامی.
آقای نوبخت نا کارامدی شما که کلا برای مملکت مشخص است و معلوم نیست چرا آقای روحانی دست از شما و امثالهم مانند خانم ابتکار و زنگنه و ... نمیکشد.
آقای نوخت در دوره قبل ... درصد سخن های شما به عنوان سخنگوی دولت ...محض بود. حالا بگذار افراد دست اندر کار اظهار نظر کنند در مورد بازدید از مراکز نظامی و هرچند تمامی آقایان قبلا این مداخله را محکوم کرده بودندو شما بهتره اگر مدیریتی در جودتان است که نیست بروید دنبال ایجاد شغل برای جوانان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار