کد خبر: 868817
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:
پیرپیران گفت: در هفته دولت 474 پروژه با اعتبار 538 میلیارد ریال و با رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 300 نقطه در اصفهان به کلید قطع برق متصل شده است، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید تا پایان سال جاری 500 نقطه و تا پایان چشم انداز یک هزار نقطه اصفهان به کلید قطع برق در اتاق مجهز شود.

حمیدرضا پیرپیران با بیان اینکه پیش از شروع هر سال کاری، برنامه تعمیرات مشخص می‌شود، افزود: با سیستم پردازش اطلاعات دینامکی شبکه (سپاد) و(بصیر)اطلاعات از کانال‌های مختلف برداشت و مورد بررسی قرار می‌گیرد و نقاط ضعف شناسایی می‌شود. این اقدامات در کاهش خاموشی‌ها بسیار موثر بوده است و باراه  این سیستم شبکه خدمات رسانی یک میلیون100مشترک لحظه ایی شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم به شاخص تلفات پنج درصد برسیم، تصریح کرد: در حال حاضر تلفات اصفهان 6.9 است که در مقایسه با میانگین کشوری که 11 درصد است، اصفهان از شاخص خوبی در این زمینه برخوردار است.

پیرپیران با بیان اینکه اصفهان جز سه شهر اول کشور در زمینه کاهش تلفات است، اضافه کرد: تلفات در دو محور تلفات فنی و تلفات غیر فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد، در بخش تلفات فنی کوچک سازی منابع تغذیه مشترکین، کوچک سازی طول شبکه فشار ضعیف، اصلاح شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف، تغییر سطح هادی‌ها انجام می‌شود و در بخش تلفات غیر فنی به تعویض کنتورهای معیوب، برق‌های غیر مجاز و ... پرداخته می‌شود.

وی با اشاره به پردازش و اجرای تمام فرآیندهای اداری به صورت الکترونیکی ادامه داد: در حال حاضر 90 درصد خدمات به صورت غیر حضوری به مشترکین ارایه می‌شود که در تلاش هستیم این رقم به 100 درصد برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه کاهش هر گونه حادثه در اجرای فعالیت‌ها از اهداف این شرکت است، تصریح کرد: تمام نیروها باید از مهارت، تجریه و آموزش لازم بهره‌مند باشند تا از بروز هر گونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

افتتاح 474 پروژه برقی در هفته دولت

پیرپیران با اشاره به مدیریت مصرف اضافه کرد: باید مدیریت مصرف به گونه‌ای باشد که از50 درصد رشد جلوگیری شود، باید برای 200 ساعت در سال تیر و مردادماه 30 درصد بیشتر از ظرفیت در استان تولید انرژی داشته باشیم که این رقم در بعضی از استان‌ها به 70 درصد هم می‌رسد و تولید هر مگاوات برق حدود چهار میلیارد تومان هزینه دارد.

وی با اشاره به وصول 100 درصدی فروش انرژی، گفت: با تعامل و ارتباط خوبی که در سال‌های اخیر میان مردم و شرکت توزیع برق شهرستان ایجاد شده در وصول بهای انرژی به خوبی عمل کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 99 درصد بهای انرژی و انشعاباتی که فروخته می‌شود از مردم دریافت می‌شود و تنها حدود یک درصد در سال گذشته مانده مطالبات باقی مانده است که 50 درصد این رقم مربوط به سازمان‌های دولتی است و رقمی حدود 35 میلیارد تومان می‌شود، اما با احتساب این رقم با مطالبات سال‌های گذشته این رقم به 39.5 میلیارد تومان می‌رسد.

پیرپیران با بیان اینکه سال گذشته 500 میلیارد تومان فروش انرژی داشتیم، اظهار کرد: در هفته دولت 474 پروژه با اعتبار 538 میلیارد ریال و با رشد 50 درصدی نسبت به سال گذشته به بهره برداری می‌رسد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار