کد خبر: 868525
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
ویژه‌های جوان:
شهربانو اماني، فعال اصلاح طلب معتقد است كه بيطرف بايد وزير مي‌شده و جهرمي و رحماني‌فضلي و بطحايي نبايد وزير مي‌شدند و اينكه اين طور نشده يعني فراكسيون اميد به وظيفه خود عمل نكرده است.
شهربانو اماني، فعال اصلاح طلب معتقد است كه بيطرف بايد وزير مي‌شده و جهرمي و رحماني‌فضلي و بطحايي نبايد وزير مي‌شدند و اينكه اين طور نشده يعني فراكسيون اميد به وظيفه خود عمل نكرده است. او در يادداشتي در روزنامه آرمان علاوه بر اين، برخي از وزراي روحاني را متهم به لابي با نمايندگان كرد: «با وجود انتقادهاي مكرر اصلاح‌طلبان و بدنه اجتماعي اين جريان رحماني فضلي، آذري جهرمي و بطحايي به رغم عملكرد ضعيف و مورد نقدشان برخلاف انتظار با بالاترين رأي ممكن موفق به ورود به كابينه دوازدهم شدند. اما دراين ميان بيطرف به عنوان وزير پيشنهادي نيرو با وجود تجربه، تخصص و صداقت نتوانست رأي اعتماد نمايندگان مجلس را جلب كند يا برخلاف برخي از وزرا، وارد لابي با نمايندگان شود، به همين دليل از كابينه دوازدهم جا ماند!‌... از اين رو عملكرد ضعيف فراكسيون اميد... باعث نگراني نسبت به كابينه روحاني شد.» اماني در ادامه از فراكسيون اميد مي‌خواهد كه با مراقبت از سه وزيري كه به زعم او نبايد رأي مي‌آوردند، كم كاري خود در رأي اعتماد را جبران كنند: «اين پايان راه نيست و فراكسيون اميد مي‌تواند با زير ذره‌بين قرار دادن وزراي روحاني به ويژه وزرايي چون رحماني فضلي، آذري جهرمي و بطحايي پيگير مطالبات مردم در سه حوزه وزارت كشور، وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش باشد و در دفاع از حقوق ملت ايران ترديد نكند.»
 
***
پست‌هاي موازي اقتصادي در دولت با انتصاب نهاونديان
انتصاب محمد نهاونديان به سمت معاونت اقتصادي رئيس‌جمهور، پستي كه پيش از اين وجود نداشت، موضوع مطلبي در روزنامه آفتاب يزد شده است: «در ميان انتصابات شاهد اختراع سمتي هستيم كه قبلاً وجود نداشته، ولي توسط رئيس‌جمهور كشورمان به ثبت رسيده است. درست مثل سمت محمد نهاونديان كه به‌عنوان «معاون اقتصادي رئيس‌جمهور» منصوب شده است.
گفته مي‌شود چنين پستي تا حالا وجود نداشته و همين مسئله انتقاد كاربران شبكه‌هاي اجتماعي را برانگيخته است. در واقع آنها دچار نوعي سردرگمي شده‌اند و نمي‌دانند كه فرمان هدايت اقتصادي دست چه كسي است؟ چراكه پيشتر هم پاي يك مشاور اقتصادي به نام نيلي درميان بود و حالا هم يك معاون اقتصادي به نام نهاونديان به آن اضافه شده است. » آفتاب يزد در ادامه به دو توئيت از كاربران توئيتر اشاره مي‌كند: «  مشاور اقتصادی:  نيلي، معاون اقتصادي: نهاونديان، وزير اقتصاد: كرباسيان. اين همه سمت مشابه و همپوشان دقيقاً يعني چي؟» و «با انتصاب نهاونديان به سمت معاونت اقتصادي، دعواهاي اقتصادي داخل دولت، نمود جدي‌تري پيدا مي‌كند.»
 
***
شهردار جديد اولويت اولش رسانه است
محمدعلي نجفي روز گذشته بدون هيچ مخالفي به عنوان شهردار جديد تهران انتخاب شد و در اولين اقدام مديريتي‌اش مدير عامل مؤسسه همشهري را بركنار و مدير روابط عمومي وزارت نفت را به عنوان سرپرست مؤسسه منصوب كرد. اصلاح‌طلبان مي‌گويند بايد مشي سياسي رسانه‌هاي مؤسسه همشهري، متعلق به شهرداري تهران تغيير كند. اين مشي هميشه اصلاح‌طلبان بوده است و به نظر مي‌رسد بايد شاهد تغييرات گسترده در مؤسسه همشهري باشيم. همين موضوع كه اولين اقدام شهردار جديد تغيير مدير عامل مجموعه رسانه‌اي شهرداري تهران است نشان مي‌دهد امر تبليغ براي اصلاح‌طلبان از اولویت بیشتری برخوردار است. ‌
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
خانم امانی " لابی گری درباره تمامی 16 وزیر دولت یازدهم بوده "
که به دولت دوازدهم راه پیداکرده اند " مخصوصا دو وزیر اخوندی و زنگنه "که هیچ کس غیر از دولت از عملکرد انان رضایت نداشته ست. ضمنا اقای نجفی بیان کردید" که پایان شهرداری شما
خداحافظیست "نه نگاه به ریاست جمهوری " ایکاش از همان ابتدا کمی در گفتارخود صداقت پیشه کنید " بدچیزی نیست چرا؟ اگر خودتان فراموش می کنید " چه بیانکردید " اما در اذهان مردم باقی خواهد ماند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
غربی ها خوب روی فعالان سیاسی ما کار کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
شیفتگان امریکا در لیست امید همانند امریکا فقط خواسته خود را مد نظر دارند و کمترین ارزشی برای ملت وکشور قائل نیستند. مگر فردی که سد کوتوند ساخته و حتی دفاع کردن را هم بلد نیست و از نظر فنوتیب ظاهر ی هم ... بنظر می رسد صلاحیت وزیر شدن دارد؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار