کد خبر: 868322
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پرونده جنايي بار ديگر بررسي مي‌شود
پرونده زن جوان كه از دو سال قبل به اتهام قتل شوهرش در بازداشت به سر مي‌برد، با نقض حكم قصاص وي در ديوان عالي كشور بار ديگر به جريان افتاد.
به گزارش خبرنگار ما، دومين روز از سال 94بود كه به بازپرس جنايي تهران با تماس پليس از مرگ مشكوك مرد جواني در بيمارستان ضيائيان با خبر و راهي محل شد. تيم جنايي در بيمارستان با جسد مردي به نام سجاد روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به سينه‌اش به كام مرگ رفته بود. بررسي‌ها نشان داد، لحظاتي قبل مرد فوت‌شده با همسرش كه طاهره نام دارد در خانه‌اش درگير شده و پس از حادثه هم همسرش پيكر نيمه‌جانش را به بيمارستان منتقل كرده است. مأموران در نخستين گام از طاهره تحقيق كردند. وي در بازجويي‌ها مدعي شد كه شوهرش خودزني كرده و او در جريان فوتش دخالتي نداشته است. هرچند طاهره مدعي بود كه نقشي در مرگ شوهرش نداشته‌است، اما شواهد و مدارك به‌دست آمده نشان مي‌داد وي در قتل شوهرش دخالت داشته است. در چنين شرايطي مأموران وي را بازداشت كردند. وي گفت: من و شوهرم پسر خاله و دختر خاله بوديم. ما هر دو بعد از عروسي از شهرستان به تهران آمديم.
 
از آنجايي كه من از شوهرم بزرگ‌تر بودم، بستگانمان به شوهرم زخم زبان مي‌زدند و به همين دليل سجاد هميشه عصباني بود. روز حادثه در شهرستان عروسي دعوت بوديم و مي‌خواستيم به عروسي برويم، اما شوهرم مدام نظرش درباره رفتن تغيير مي‌كرد. تا اينكه آن روز با يكديگر درگير شديم. او يك چاقو برداشت و با آن به طرفم آمد، اما من آن را از دستش گرفتم و پنهان كردم. ولي دوباره به آشپزخانه رفت و چاقوي ديگري آورد. در حالي‌كه عصباني بود و فرياد مي‌كشيد، چاقو را به سينه خودش كوبيد.
من كه خيلي ترسيده بودم، چاقو را از سينه‌اش بيرون كشيدم و دوان‌دوان بيرون آمدم و از همسايه‌ها كمك خواستم و بعد شوهرم را به بيمارستان رسانديم، اما متأسفانه فوت كرد.
در نهايت پرونده متهم به جرم قتل شوهرش با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك تهران فرستاده شد. طاهره در جلسه محاكمه در شعبه چهارم دادگاه كيفري حرف‌هاي قبلي خود را تكرار كرد. اولياي‌دم براي متهم درخواست قصاص دادند و هيئت قضايي هم وي را به قصاص محكوم كرد، اما ديوان عالي كشور رأي دادگاه را نقض كرد و پرونده را براي تحقيقات تكميلي به شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران ارجاع داد. صبح ديروز متهم مقابل قاضي ايلخاني موردبازجويي قرار گرفت.
 
متهم در بازجويي‌ها گفت: روز حادثه او موها و گلوي مرا گرفته بود و من هم صورتش را چنگ زدم به طوري‌كه پوست صورتش خراشيده شد. او مرا رها كرد و چاقويي از آشپزخانه برداشت و اقدام به خودزني كرد.
 
قاضي ايلخاني پس از بازجويي درباره اين پرونده گفت: اين پرونده نياز به تحقيقات بيشتري داشته است و همچنين بازسازي صحنه حادثه لازم بوده با حضور پزشكي قانوني صورت بگيرد تا با توجه به نحوه و زوايه اصابت چاقو به سمت راست سينه و اندازه قد متهم و قد مقتول صحت و سقم حرف‌هاي متهم مشخص شود. تحقيقات درباره اين حادثه از سوي كارآگاهان جنايي ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار