کد خبر: 868298
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
سهراب مرادی - وزنه بردار

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: به دلیل نبود ارفاق وزن مجبور شدم در لیگ برتر یک وزن بالاتر وزنه بزنم چون نمی توانستم وزن کم کنم.

به‌ گزارش ‌ایسنا،  سهراب مرادی درباره‌ی علت وزنه زدنش در دسته 105 کیلوگرم لیگ برتر بیان کرد: قبلا در لیگ برتر ارفاق وزن وجود داشت که اکنون آن را برداشتند. از آنجا که نزدیک بازی های داخل سالن آسیا هستیم  و نمی توانستم  وزن کم کنم، بنابراین در یک وزن بالاتر شرکت کردم.

 او افزود: اگر ارفاق وزن را برای ملی پوشان در نظر بگیرند خوب است، چرا که اگر وزن کم کنیم روز بعد که بخواهیم در تمرینات تیم ملی شرکت کنیم بدن کم می آورد و مدتی احتیاج است تا ریکاوری شود. اگر ارفاق وزن را بگذارند به تیم‌ ‌ملی کمک می‌شود.

مرادی با اشاره به حضورش در بازی های داخل سالن آسیا، گفت‌: می‌خواهم در آن رقابتها خودم را محک بزنم. البته نه این که مدال بازی های داخل سالن آسیا برایم ارزش نداشته باشد، اما ضعف هایی هست که باید قبل از مسابقات جهانی بر طرف شود تا در مسابقات جهانی بدون  کوچک‌ترین مشکل  و با قدرت ظاهر شوم.

قهرمان المپیک ریو در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند در ترکمنستان راحت تر بتواند به شکستن رکورد جهان حمله کند، تصریح کرد: اگر خدا بخواهد و بدنم خوب باشد به آن هم فکر می‌کنم. البته شکستن رکورد در رقابت نزدیک با وزنه‌برداران دیگر جذاب تر است. با این حال اگر در ترکمنستان آماده باشم به رکورد جهان حمله می‌کنم. باید دید چه چیز پیش می‌آید.

مرادی درمورد این که وضعیت حضور قهرمانان المپیک در لیگ برتر وزنه‌برداری دقیقه نود مشخض شد، گفت‌: واقعا باید از مسئولان بیمه رازی تشکر کرد که به فکر ورزشکاران هستند. آنها به جامعه ورزش کمک کردند  ما هم تمام توانمان را می گذاریم تا تیم قهرمان لیگ برتر شود.

 او درباره ی تغییر وزن رقیب رستمی و حضورش در دسته 94 کیلوگرم تاکید کرد:  به‌ هر حال این وزنه‌بردار هم نباشد، باز هم رقبای زیادی از قزاقستان، بلاروس، چین دارم . البته  کاری به آنها ندارم و تمام تلاشم این است با شرایط ایده ال  در مسابقات جهانی شرکت کنم.

 انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار