کد خبر: 868280
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
وزیر ورزش ضمن تکذیب تغییر مدیریت باشگاه استقلال، در مورد مقاوم سازی ورزشگاه آزادی گفت: با این کار ۳۰ سال به عمر این سرمایه ملی اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مسعود سلطانی فر که دو روز پیش رای اعتماد مجلس را برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در دولت دوازدهم به دست آورد، تاکید دارد که برنامه خود برای مدیریت ورزش در این دولت را از ۹ ماه پیش آغاز کرده است.

وی در گفتگویی با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا با با ساماندهی در ستاد وزارتخانه و فدراسیون‌ها، نظارت جدی‌تر و گسترده‌ای بر ورزش داشته باشیم، اظهارداشت: تلاش مان بای حرکت و قدم برداشتن در جهت صیانت از ارزش‌های اخلاقی است. از این طریق  خیال خانواده‌ها بابت حضور فرزندانشان در محیط‌های ورزشی و استادیوم‌ها راحت می شود. بر همین اساس با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی را تشکیل خواهیم داد.

وزیر ورزش در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با مدیریت فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: منتظر نظر نهایی دیوان عدالت اداری هستیم تا بر اساس آن عمل کنیم. قطعا هر چه آنها نظر بدهند اجرایی می‌کنیم.

سلطانی‌فر همچنین در مورد صحبت های مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است مدیرعامل استقلال تغییر کند، گفت: صد درصد این مسئله را تکذیب می‌کنم.

مقاوم سازی استادیوم آزادی موضوع دیگری بود که وزیر ورزش در رابطه با آن گفت: ۴۷ سال از افتتاح ورزشگاه آزادی می گذرد. مقاوم سازی ورزشگاهی با این قدمت دوسال زمان می برد. اما با این کار حداقل ۳۰ سال به عمر این ورزشگاه اضافه خواهد شد. اینگونه مردم بدون هیچ نگرانی می توانند از این سرمایه ملی استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار