کد خبر: 868244
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام از برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری چهار شهید دوران دفاع مقدس در این استان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا شرف بیاتی روز شنبه در جلسه اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدای والامقام ۴ شهریورماه وارد استان شده و ۵ شهریور آیین تشییع و خاکسپاری آنها برگزار خواهد شد.

وی از عموم مردم قدرشناس و شهید پرور استان ایلام درخوات کرد به منظور قدرشناسی از این شهدای گرانقدر حضور گسترده ای در این مراسم معنوی داشته باشند تا بار دیگر عطر و نام شهدا در این استان طنین انداز شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در ادامه به وضعیت یادمان های دوران دفاع مقدس استان اشاره و تاکید کرد: یادمان های دفاع مقدس استان از جمله شرهانی، قلاویزان و شهید کشوری فاقد امکانات و زیرساخت های کافی است و امیدواریم با مساعدت مسئولان استان بتوانیم نسبت به تجهیز این اماکن اقدام کنیم.

شرف بیاتی گفت: ۹ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز یادمان های دفاع مقدس و شهدای گمنام استان اختصاص یافته که تنها ۵ میلیارد تومان آن تحقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکل ۸ کمیته به منظور برگزاری آیین های هفته دفاع مقدس در استان بر لزوم کیفی سازی برنامه ها و هماهنگی با این مجموعه برای اجرای بهتر آنها تاکید کرد تا شکل محتوایی مناسب تری داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر