کد خبر: 868234
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اختصاص ۱۵8 میلیارد تومان اعتبارات ملی در حوزه درمان وبهداشت استان بوشهر خبر داد.

علیرضا رئیسی گفت : انجام هر فعالیتی در زمینه توسعه کشور در بخش های مختلف بدون داشتن نقشه راه به هدف مورد نظر نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه 61 درصد اعتبارات حوزه درمان استان بوشهر تخصیص یافته خاطر نشان کرد: با تدوین نقشه راه سلامت، درمان و بهداشت استان بوشهر در 4 سال گذشته 158 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که 61 درصد آن تخصیص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در همین راستا برای رسیدن به پیشرفت مورد نظر در زمینه سلامت استان بوشهر نقشه راه بر اساس چشم انداز ۱۴۰۴ تنظیم شده است و با تدوین این سند در استان بوشهر اعتبارات تخصیصی افزایش یافته و شاهد آن بودیم که در سال گذشته بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان پروژه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۲ حدود ۱۱ پروژه بود که این میزان امسال به ۲۰۰ پروژه افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با افتتاح ۱۵۰ پروژه درمانی، بهداشتی در استان بوشهر اکنون فضای فیزیکی درمانی استان بوشهر به بالغ بر ۱۲۴ هزار متر مربع رسیده است که این میزان در سال ۹۲ پنجهزار ۱۰۰ متر مربع بوده است.

رئیسی بیان کرد: اکنون بر اساس تفاهمنامه های صورت گرفته ۱۷۶ پروژه درمانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شده است که از این تعداد ۲۵ پروژه افتتاح و مابقی نیز پیشرفت ۷۸ درصدی دارا هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار