کد خبر: 868227
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
با حضور ابوالفضل بهرام پور و همزمان با روزجهانی مسجد؛
نشست «دریای معرفت» همزمان با هفته و روزجهانی مسجد عصر روز چهارشنبه اول شهریورماه با حضور ابوالفضل بهرام پور و به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان؛ با هدف ترویج فرهنگ حیات بخش قرآنی و سرلوحه قراردادن آموزه های دینی در زندگی، بهره گیری بیشتر از معانی و مفاهیم کاربردی آیات قرآن در زندگی امروز و رفع مشکلات زندگی فردی و اجتماعی با محوریت آموزه های قرآنی نشست «دریای معرفت» با موضوع تفسیر قرآن برگزار می‌شود.
گفتنی است ابوالفضل بهرام ‌پور، متولد ۱۳۲۰ شمسی در شهر زنجان است. کارشناسی ارشد ادبیات و علوم قرآنی از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دارد. بهرام ‌پور موسس دفتر ترجمه و تفسیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی تهران است. وی از قرآن پژوهان کوشای معاصر است که از سال‌های پیش از انقلاب در تالیف کتب درسی با شهید آیت‌الله محمدحسین بهشتی و شهید باهنر در زمینه مسائل قرآنی و دینی همکاری داشته است. کوشش و هدف اعلای ایشان ناظر به آسان‌سازی فهم قرآن برای عامه مردم است.
علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در نشست «دریای معرفت» روز چهارشنبه اول شهریورماه ساعت 16 به فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار