کد خبر: 868225
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
دبیر اجرایی کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی:
دبیر اجرایی کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12000 شهید استان از تمدید مهلت ارسال مقاله به این کنگره خبر داد.

علی گلابی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مهلت ارسال مقاله برای کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12 هزار شهید در آذربایجان غربی تمدید شده است که اساتید، دانشجویان و سایر اقشار مردم می‌توانند از این فرصت به دست آمده برای شرکت در این رویداد علمی و فرهنگی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام فراخوان تاکنون 60 مقاله به دبیرخانه رسیده است که از تعداد مقالات رسیده فقط 21 مورد آن واجد قابلیت علمی و داوری ارزیابی شده و توسط هیات داوران در حال بررسی هستند، ادامه داد: متاسفانه تعداد اندکی از موارد رسیده چارچوب علمی را رعایت کرده‌اند.

دبیر اجرایی کمیته علمی و پژوهشی این کنگره از تمدید مهلت برای ارسال مقالات تا 15 شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: در این راستا به اساتید و اعضای علمی دانشگاه‌های سراسر کشورمان برای تهیه هشت مقاله علمی مرتبط با محورهای کنگره سفارش شده است، این کار خطیر را به کسانی سپرده‌ایم که در عرصه دفاع مقدس در قالب‌های علمی و ارزشمند حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی به تهیه و تالیف کتاب با عنوان شهید و شهادت در بیانات رهبری از سلسله برنامه‌های مربوط به کنگره اشاره کرد و افزود: برای ورود جدی‌تر به این عرصه منتظر تامین اعتبار هستیم تا کتاب مورد نظر تالیف و تکمیل شود.

رضایی گلابی اجرای پیش‌آموز سنجش نگرش شهروندان آذربایجان غربی نسبت به مقاله ایثار و شهادت و جمع‌آوری محتواهای مرتبط با کنگره در رسانه‌های ملی و محلی از ابتدای شهریور تا پایان آبان به منظور تحلیل کمی و کیفی آنها را از سری برنامه‌های کمیته علمی و پژوهشی کنگره 12000 شهید عنوان کرد و اظهار داشت: عملیاتی شدن این موضوع بستگی به تامین اعتبار دارد.

دبیر اجرایی کمیته علمیه و پژوهشی کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی برگزاری یک همایش با محوریت این کمیته قبل از برگزاری کنگره اصلی در ارومیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: 9 آبان ماه را برای برگزاری این همایش پیشنهاد داده‌ایم که در جلسات بعدی روز دقیق آن مشخص خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر