کد خبر: 868206
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
یکی از مشاوران اسبق کاخ سفید اعلام کرد در عرصه سیاسی آمریکا افرادی هستند که قصد دارند دونالد ترامپ را کنار بزنند.
باشگاه خبرنگاران: «پیپا ملمگرن»، مشاور اسبق کاخ سفید، اعلام کرد: نفوذ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز به روز کمتر می‌شود و سیاستمداران قصد دارند او را کنار بزنند.

پیپا ملمگرن -که در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا به عنوان مشاور وی در کاخ سفید خدمت کرده است-  اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا دیگر به وعده‌های خود جامه عمل نمی‌پوشاند. نفوذ او هر روز کمتر و کمتر می‌شود. او حرفی می‌زند؛ اما به آن عمل نمی‌کند. در عرصه سیاست هم افراد قصد دارند از او عبور کرده و جایگزینی برای او انتخاب کنند.

او افزود: دونالد ترامپ نمی‌داند که چگونه دولت آمریکا را اداره کند. او راه را برای مایک پنس، معاونش باز گذاشته است. معاون او در جلسات به طور مؤثری مثل رؤسای جمهور رفتار می‌کند. اگر دونالد ترامپ استیضاح شود و یا استعفا دهد و نتواند به وظایفش به عنوان رئیس جمهور عمل کند، مایک پنس قدرت را بدست خواهد گرفت.

این مقام پیشین آمریکایی این اظهارات را در حالی مطرح می‌کند که مایک پنس پیشتر گزارش نیویورک تایمز را که نوشته بود معاون دونالد ترامپ برای سال ۲۰۲۰ نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شود، انکار کرد و آن‌ها را خجالت‌آور خواند.

پیپا ملمگرن این اظهارات را در زمانی مطرح کرده است که تنش‌ها در کاخ سفید به دنبال اخراج استیو بنن، استراتژیست ارشد کاخ سفید، از سوی دونالد ترامپ تشدید شده است.

استیو بنن چند روز پیش از سوی دونالد ترامپ از سمت خود برکنار شد و او به شغل سابق خود یعنی ریاست سایت خبری «بریت بارت نیوز» بازگشت. وی که ۷ ماه به عنوان استراتژیست ارشد دونالد ترامپ خدمت کرد، گفت خودش از این سمت استعفا داده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار