کد خبر: 868192
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید پیشگیری اولویت اصلی حراست‌ها باشد نه مچ‌گیری، بر لزوم مقابله با کوچک‌ترین تخلف و فساد در بدنه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.
سعید شبستری در نشست مدیران حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، مسؤولان و کارکنان حراست، نقش ویژه‌ای در برگزاری سالم و امن انتخابات داشتند.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، گفت: در سایه همکاری تمام دست‌اندرکاران و تلاش‌های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، انتخاباتی امن و بی‌حاشیه را در استان برگزار کردیم و مردم نیز باوجود برخی مشکلات اقتصادی، بار دیگر نشان دادند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارند.

شبستری خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات، حتی یک صندوق رأی در استان، ابطال نشد و در بازشماری برخی از صندوق‌های انتخابات شورای شهر نیز تفاوتی در نتایج اعلام شده مشاهده نشد که نشان از برگزاری انتخاباتی سالم با تلاش تمام مدیران و دست‌اندرکاران دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی، بخشی از موفقیت استان در برگزاری انتخابات امن و سالم را مدیون گزارش‌های به‌موقع کارکنان حراست و اداره کل اطلاعات استان دانست و گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به‌عنوان دستگاه‌های حاکمیتی باید نهایت تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم به کار گرفته و حل مشکلات آنان را در اولویت اهداف و وظایف خود قرار دهند.

شبستری، از مسؤولان حراست ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به‌عنوان امین مردم و مسؤولان نام برد و ادامه داد: همه باهم دست‌به‌دست هم دهیم تا مشکلات و درخواست‌های مردم در مراجعه به ادارات و دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان ممکن رفع شود وگرنه اعتماد مردم نسبت به نظام، کاهش خواهد یافت.

وی با انتقاد از افرادی که سعی در ایجاد فاصله بین دولت و نظام دارند، اظهار کرد: دلسرد کردن مردم نسبت به دولت، بی‌انصافی در حق مردم و کشور است و کلیت نظام را نیز زیر سؤال می‌برد.

شبستری با اشاره به فسادهای مربوط به شورای چهارم شهر تبریز، مبارزه با فساد را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش‌های به‌هنگام کارکنان حراست و سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان، در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد شد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه باید مقوله پیشگیری اولویت اصلی حراست‌ها باشد نه مچ‌گیری، بر لزوم مقابله با کوچک‌ترین تخلف و فساد در بدنه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد.

وی، تمام کارکنان دولت را اعضای یک خانواده دانست و گفت: اختلاف سلیقه، امری طبیعی است ولی باید با ایجاد هم‌افزایی در بخش‌های مختلف، در راستای خدمت به مردم و پیشرفت روزافزون کشور تلاش کنیم.

رحیم علیزاده، مدیرکل حراست استانداری نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد این دفتر در ایام انتخابات، یادآور شد: خوشبختانه در اثر حمایت‌های مدیریت ارشد استان و سایر مدیران استانداری، اداره کل حراست توانسته عملکرد مطلوبی از خود ارائه کند و بر اساس ارزیابی‌ها، رتبه برتر کشوری را نیز کسب نماید.

مدیریت کل حراست استان نیز در این جلسه با اشاره به تلاش‌های ارزنده کارکنان ادارات و دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات سال جاری گفت: تلاش برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم، تلاش در جهت سلامت  همچنین تلاش برای تأمین امنیت کامل انتخابات، اصلی‌ترین اولویت‌های این اداره کل بر اساس دستورالعمل مرکزی بود.

عبدالله اصغرپور از مسؤولان حراست فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان خواست که به‌عنوان امین مردم و مسؤولان عمل کنند و افزود: مدیران حراست، بازوهای کمک به مدیران محسوب می‌شوند و باید از ظرفیت این افراد در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری‌ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در کنار دولتمردان، برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: اعتماد مردم به‌ نظام، بالاترین سرمایه ملی کشور است و باید مانع از خدشه‌دار شدن این اعتماد شویم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر