کد خبر: 868175
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد:
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد طی نشستی با دکتر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: منطقه سپاد با ارائه خدمات تجاری و گردشگری، سهم بسزایی در تقویت حوزه اقتصاد زائر دارد.

خلیل ا... کاظمی در جمع خبرنگاران بر همکاری شهرداری با مجموعه های خدماتی نظیر سپاد در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد شهر در گرو ارائه خدمات مطلوب به مردم است و شرکت سپاد به نوعی با اجرای پروژه های اقتصادی و گردشگری در منطقه به ماندگاری زائر کمک کرده است و در آینده می تواند با ایجاد تعامل مناسب با دستگاه های اجرایی نظیر شهرداری با هماهنگی بیشتر بر کیفیت ارائه این خدمات بافزاید.

وی افزود: سپاد همچنین با اجرای پروژه های مناسب در منطقه ای کم برخوردار توانسته است مانع رشد تصرفات غیرقانونی و گسترش حاشیه نیشینی شود.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بر تقویت خدمات منطقه به مردم و زائران تاکید کرد و گفت: بر پایه تعاملات مناسب و اصولی، می توان به ارتقا خدمات شهری و اقتصادی در منطقه سپاد با اجرای پروژه های تجاری و تفریحی مناسب پرداخت.

جعفر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد نیز در این نشست بر گسترش همکاری ها و تعاملات میان شهرداری بویژه سازمان خدمات شهری تاکید کرد و آمادگی این شرکت را برای اجرای پروژه های مشترک در راستای خدمت به زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام اعلام داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار