کد خبر: 868144
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
با تأكيد بر تعميق بازدارندگي و اقتدار دفاعي عنوان شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيام تبريكي به امير حاتمي، حضور وي به عنوان وزير دفاع را نويدبخش تقويت رويكردها و برنامه‌هاي اين وزارت براي تعميق بازدارندگي و اقتدار دفاعي كشور دانست.
به گزارش سپاه نيوز؛ در پيام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خطاب به امير سرتيپ ستاد امير حاتمي، وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با مسرت و خرسندي، انتخاب جنابعالي با رأي قاطع نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به سمت «وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح» در دولت دوازدهم را صميمانه تبريك عرض مي‌نمايد. بي شك حضور جنابعالي در اين مسئوليت خطير در امتداد مجاهدت‌ها و نقش آفريني‌هاي وزراي محترم قبلي، نويد بخش تقويت رويكردها و برنامه‌هاي وزارت دفاع در توسعه بالندگي و حركت روزآمد صنعت دفاعي كشور و پشتيباني همه جانبه و هوشمندانه از نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي براي تعميق الزامات «بازدارندگي» و «اقتدار دفاعي كشور» با محوريت «توان موشكي» و حمايت از «جبهه مقاومت اسلامي» براي مقابله با «جنگ‌هاي نيابتي» و «تروريسم تكفيري» در منطقه خواهد بود و به فضل الهي ملت شريف ايران انعكاس و ظهور آن را در صحنه‌ مأموريت‌هاي ارتش و سپاه مشاهده خواهد كرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرده است: اين نهاد انقلابي و مردمي با اعلام آمادگي خود براي هرگونه كمك و همراهي در اين مسير افتخارآفرين، توفيق روزافزون جنابعالي و فعالان متعهد و سختكوش حوزه صنعت دفاعي كشور را تحت عنايات حضرت ولي عصر‌(عج) و تبعيت از منويات و رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي) از درگاه احديت مسئلت مي‌كند.
   پيام تبريك رئيس سازمان اطلاعات سپاه به وزير اطلاعات
حجت‌الاسلام حسين طائب، رئيس سازمان اطلاعات سپاه نيز در پيامي به حجت‌الاسلام علوي، انتخاب وي به عنوان وزير اطلاعات دولت دوازدهم را تبريك گفت.
در پيام رئيس سازمان اطلاعات سپاه خطاب به علوي آمده است: انتخاب جنابعالي با رأي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به سمت «وزير اطلاعات» دولت دوازدهم جمهوري اسلامي ايران را صميمانه تبريك عرض مي‌نمايم. بي شك روحيه ولايتمداري و مردمداري آن روحاني ارجمند و نيز تجارب ارزنده يك دوره صدارت در اين وزارتخانه حساس و راهبردي و نقش‌آفريني در تعميق تعاملات و هماهنگي‌هاي مقتضي بين «جامعه اطلاعاتي كشور»، پشتوانه‌اي غني براي موفقيت جنابعالي و همكاران ارجمند وزارت اطلاعات و نيز ساير نهادهاي امنيتي – اطلاعاتي براي تأمين «امنيت پايدار ملي» به شمار مي‌رود. توفيق جنابعالي در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت عنايات حضرت ولي عصر (عج) و تبعيت از منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي (مدظله العالي) را از خداوند متعال خواستارم.
حجت‌الاسلام سيد محمود علوي، وزير اطلاعات دولت دوازدهم، روز يك‌شنبه پس از اخذ رأي اعتماد نمايندگان، در جمع معاونين، مشاورين و برخي از مديران وزارت اطلاعات حاضر شد و ضمن تشكر از عنايات مقام معظم رهبري و رئيس‌جمهور محترم، از اعتماد مجدد نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي و رأي بالاي آنها تشكر كرد و افزود: اين رأي بالا، نتيجه عملكرد سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) و تمامي مديران و كاركنان اين وزارت در اقصي نقاط مختلف كشور است و اميدواريم در دوره جديد نيز بتوانيم با استمرار زحمات خالصانه، قدردان اعتماد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و رئيس‌جمهوري محترم باشيم و در صيانت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و حفظ امنيت مردم عزيزمان موفق تر از گذشته عمل نماييم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار