کد خبر: 868128
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
زن سالخورده‌اي در غرب تهران از سوي دو مرد موتورسوار هدف اسيدپاشي قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سه‌شنبه 24 مردادماه امسال مأموران پليس با تماس شهروندي از حادثه اسيدپاشي به صورت زن سالخورده‌اي در يكي از خيابان غرب پايتخت با خبر و راهي محل شدند.
 
مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل ترك‌نشين موتور سيكلتي در تاريك شب به زن سالخورده‌اي حوالي يكي از خيابان‌هاي شهرك راه‌آهن به صورت و بدن او مايع اسيدي پاشيده و فرار كرده است.
 
همچنين مشخص شد مصدوم بعد از حادثه به بيمارستان منتقل شده است. بنابراين مأموران براي بررسي حادثه راهي بيمارستان شدند. زن سالخورده كه به سختي حرف مي‌زد، گفت: لحظه حادثه در حال برگشت از مطب پزشكم بودم كه در نزديكي خانه‌ام در تاريكي شب مردي از پشت سطل زباله‌اي بيرون آمد و مايع داخل ظرفي را به صورتم پاشيد. ثانيه‌هايي بعد صورت، دست و قسمتي از شكم و پايم به شدت سوزش گرفت، به‌طوري كه فريادهاي‌ اي سوختم من به آسمان بلند شد. در حالي كه من فرياد مي‌زدم مرد اسيدپاش سوار ترك موتورسيكلتي كه راننده‌اش از قبل آماده حركت بود، نشست و فرار كرد.
 
پس از اين حادثه تيمي از مأموران به دستور قاضي مدير روستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران براي شناسايي عاملان اين حادثه وارد عمل شدند.  صبح ديروز دختر و پسر زن سالخورده به دادسراي امور جنايي آمدند و از مستأجر قبلي مادرشان به اتهام اسيدپاشي شكايت كردند.
 
پسر زن مصدوم گفت: مادرم خانه بزرگ دو طبقه‌اي در شهرك راه آهن دارد. سال قبل مرد جواني همراه همسر و فرزندش مستأجر مادرم شد. او هميشه به خاطر پارك خودرو با مادرم درگيري داشت و حتي چند بار مادرم را تهديد به قتل و آتش زدن خانه‌اش كرده بود. در نهايت او از طريق قانون مجبور به تخليه خانه مادرم شد. يك‌ماه بعد از اينكه خانه مادرم را تخليه كرد، مأموران د رمغازه من مقداري مواد مخدر كشف كردند كه احتمال مي‌دهم مستأجر مادرم اين مواد را در مغازه‌ام جاسازي كرده تا براي من پاپوش درست كند. من بعد از آزادي از زندان زندگي‌ام را به خانه مادرم منتقل كردم كه در اين مدت يك‌بار هم وسايل خانه‌ام سرقت شد. وي ادامه داد: مدتي قبل همراه فرزندم در حال رفتن به خانه‌مان بوديم كه دو مرد موتور سوار به من حمله كردند و قصد داشتند با چوب به من ضربه بزنند، اما موفق نشدند. من احتمال مي‌دهم يكي از آن دو مرد موتورسوار كه به صورت مادرم اسيدپاشيده‌اند مستأجر قبلي مادرم است به همين دليل از او شكايت دارم. تحقيقات به دستور قاضي مدير روستا درباره اين حادثه ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار