کد خبر: 868123
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مرد رنگرز كه متهم است آتنا، دختربچه هفت ساله را در شهرستان پارس‌آباد اردبيل به قتل رسانده، هفته آينده در دادگاه كيفري‌ يك این استان محاكمه مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، متهم 40 ساله كه اسماعيل نام دارد 28 خردادماه امسال، مشغول كار در كارگاه رنگرزي‌اش در خيابان پزشكان بود كه آتنا، دختربچه هفت ساله براي شستن دست‌‌هايش وارد شد. پدر آتنا در نزديكي كارگاه اسماعيل بساط دستفروشي داشت و آتنا هم گاهي خودش را به كنار بساط پدر مي‌رساند. اسماعيل وقتي آتنا را تنها ديد، فكري شوم از ذهنش گذشت. او بعد از بستن در كارگاه نيت شومش را به زور اجرا كرد و براي اينكه رازش برملا نشود، كودك را به قتل رساند. مرد شيطان‌صفت سپس جسد طفل را داخل بشكه‌اي آبي‌رنگ گذاشت و رويش را با ماسه پوشاند و از محل كارش بيرون رفت. ساعتي بعد خبر در محل پيچيد كه آتنا ناپديد شده و مردم و پليس در جست‌وجوي او هستند. اسماعيل هم با مردم همراه شد و به جست‌وجو پرداخت. پنج روز از گم‌شدن آتنا گذشته بود كه اسماعيل به علت سوابقي كه داشت به عنوان مظنون بازداشت شد. هر چند او در بازجويي‌ها منكر جنايت شده بود، اما 19 تيرماه به جنايت هولناك اعتراف كرد. اقرار متهم، خشم عمومي جامعه را به همراه داشت به طوري كه رئيس دستگاه قضا دستور رسيدگي ويژه به پرونده را صادر كرد.
 
در جريان تحقيقات بعدي، پرونده قتل سه زن كه تحقيقات براي شناسايي و بازداشت قاتل ناكام مانده بود، روي ميز بازپرس قرار گرفت و اسماعيل به ارتكاب دو فقره از اين قتل‌ها اعتراف كرد. بنابراين نام اسماعيل حالا در ليست قاتل زنجيره‌اي هم ثبت شد. با كامل شدن تحقيقات، محمدعلي قاصدي، رئيس كل دادگستري استان روز گذشته خبر داد كه متهم شنبه هفته آينده چهارم شهريور در دادگاه كيفري يك استان محاكمه مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار