کد خبر: 868089
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳

با فینالیست شدن فرانک استابلر آلمانی در کشتی فرنگی قهرمانی جهان،محمدعلی گرایی نماینده وزن 71 کیلوگرم ایران که پیش از این مقابل استابلر شکست خورده بود راهی مرحله شانس مجدد شد تا برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند.

به گزارش ایسنا،در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۱۷ که در پاریس پایتخت فرانسه در جریان است، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره آسیا در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل فرانک استابلر دارنده مدال طلای جهان از آلمان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد و با توجه به پیروزی 4 بر 2 استابلر در مرحله نیمه نهایی مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان از مولداوی، گرایی راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای رسیدن به مدال برنز مبارزه کند.

استابلر پیش از این در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق به پیروزی ۶ بر صفر مقابل رسول چونایف آذربایجانی و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک شده بود.

گرایی که برای نخستین بار عازم این رقابت‌ها شده است، پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس مقابل شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان با نتیجه۳ بر ۲ پیروز شد.وی سپس مقابل اوریک نیکوقوسیان از فرانسه و نفر پنجم اروپا ۷ بر یک پیروز شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار