کد خبر: 868060
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز بازی با پدیده بتوانیم روند خوبی را آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا،‌علی‌رضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر پدیده در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه) بازی بسیار مهمی داریم. ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز بتوانیم روند خوبی را آغاز کنیم.

او افزود: پدیده روند خوبی داشته است. تمام بازی‌های آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم. یک بازی خیلی خوب جلوی سپاهان داشته و با چهار گل این تیم را شکست داده است. تک تک نفرات حریف را می‌شناسم. برخی از آن‌ها در تیم امید با من بوده‌اند. ما هم شرایط‌مان خیلی خوب است. امروز در لیگ اکثر تیم‌ها از هم شناخت دارند. سعی می‌کنیم ارزیابی بازیکنان حریف را در اختیار تیم خودمان هم قرار دهیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت امید ابراهیمی، بیان کرد: امید ابراهیمی هفته پیش پا به توپ شد. او جزو ۱۸ تای ما نیست. سلامتی او برای ما مهم است. اگر در ۲۰ روز آینده به فرم ایده‌آل برسد که قطعا هم می‌رسد به تیم اضافه می‌شود. ما فردا فقط محسن کریمی را نداریم و پادوانی و باقری و اسماعیلی در ۱۸ تای ما هستند.

منصوریان در واکنش به این سوال که اگر تیمش در بازی فردا نتیجه نگیرد چه می‌شود، گفت: فقط درباره مسائل فنی پاسخگو هستم.

وی درباره روند تیمش افزود: ما در این سال‌ها به این نقطه رسیده‌ایم که چگونه کار بدنی بکنیم. در سه، چهار سال گذشته در فضاهای سخت و تنگ، شرایط بدنی ما خوب بوده است. ما باید در ریکاوری دقت بالایی داشته باشیم. کافی است سطح علمی را بالاتر ببرید تا بدانید وقتی بازیکن ۱۱ کیلومتر می‌دود چه کار کنید.

سرمربی استقلال درباره هواداران تیمش هم گفت: نمی‌خواهد با هوادارانمان صحبتی داشته باشیم. آنها انرژی و پتانسیل تیم ما هستند و بعد از خدا توکلمان به آنها است. دست هواداران را می‌بوسیم و شرایط‌شان را درک می‌کنیم. هواداران پارسال پشت ما بودند و از شرایط نامتعارف به شرایط ایده‌آلی رسیده‌ایم. متاسفانه در سطح فوتبال ایران به مربی جوان نگاه منفی دارند. شما اگر در سه روز 60 ساعت هم کار کنید می‌بینید که باید نگاه‌ها عوض شود. من با برخی نگاه‌ها مشکل دارم. شاید به برخی از دوستان بربخورد ولی ایراد ندارد. یک روز آرزوی ما این بود که در والیبال از ژاپن یک ست بگیریم ولی الان دنبال رقابت با ایتالیا و کوبا و ... هستیم. تمام کنیم این را که به خودمان توهین می‌کنیم. وقتی فغانی و فنایی به فینال مسابقات مهم می‌رسند پس ما هم می‌توانیم. یک روز آرزوی ما بود که یقه کره را بگیریم ولی این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: امروز 14 - 15 لژیونر داریم من با این فضای تمسخر و بی‌سوادی فوتبال مشکل دارم. من با فقط دنبال جزئیات رفتن مشکل دارم. ما باید قبول کنیم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. برخی‌ها کارهای علمی را به تمسخر می‌گیرند. من ان‌شاءالله یک رویه دیگر را پیش می‌گیرم. ما تلاش می‌کنیم که بگوییم مربی ایرانی هم می‌تواند. دیروز در روزنامه‌ای مطلبی خواندم و با سردبیرش صحبت کردم. به او گفتم یک بار کسی را سر تمرین نفرستادید تا کار ما را ببیند. مگر ممکن است که ما دستیار کی‌روش را داشته باشیم و نیم ساعت قبل تمرین تصمیم بگیریم چه کار کنیم؟ مگر می‌شود امثال جباری و ابراهیمی و منتظری از فضای یک تمرین بی‌سواد انتقاد نکنند؟ می‌دانند داشته ما چیست ولی اکثر کارها را به تمسخر می‌گیرند. یکسری هم آدم بی‌سواد اجتماعی در فضای مجازی هستند. ما رویه خود را عوض خواهیم کرد و لازم است سکوت ما بیشتر شود تا مبارزه با نسل مربی جوان ایرانی تمام شود. این نسلی که همراه من می‌آید می‌تواند در آسیا بهترین باشد. من از خبرنگاران گلایه ندارم. شما برنامه تلویزیونی را نگاه کنید. چند بار عملکردهای خوب دیده شده است؟ ولی بی‌حرمتی و بی‌احترامی اتفاق بیفتد، زنده پخش می‌شود و میلیونی رویش تحلیل و پخش می‌شود. ما در فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما به مسائل منفی زیاد می‌پردازیم.

منصوریان افزود: اگر به اروپا بروید، می‌بینید کسانی را که فرهنگ غلط را اشاعه می‌دهند، به همه به عنوان آدم منفی نشان می‌دهند. کلیات فوتبال ما منفی شده است. در طول راه با بچه‌های خبری باشگاه استقلال صحبت می‌کردم. اولین روزهایی که موبایل به ایران آمده بود، اگر خانمی موبایل دستش بود انگار اتفاق عجیبی رخ داده است. این فضای بی‌سوادی است. اولین بار ورزشکاران وب سایت می‌زدند خیلی‌ها علیه آن نوشتند. الان کمترین هدیه‌ای که به یک بچه می‌دهند موبایل است. اگ من می‌بینم که نگاه خوبی نیست، اگر یک تیم ما را یک خارجی از پانزدهم، دوم می‌کرد، می‌گفتند دیدید چه کار کرد؟ کافی بود چشم آن مربی رنگی بود. به لطف خدا این روند را رد می‌کنیم. اگر خدا عمری بدهد از این شرایط می‌گذریم. البته آن زمان هم یک فضای بی‌سوادی حاکم می‌شود.

منصوریان در پایان و در پاسخ به سوالی درباره بازی پرسپولیس و الاهلی گفت: فردا پرسپولیس ایران بازی دارد. آنها با تیمی عربستانی بازی دارند. ما در منافع ملی با آنها مشترکیم. هر تیمی که در آسیا با پرچم ایران بازی می‌کند، آرزو می‌کنیم که با موفقیت از زمین خارج شود. اگر تیمی در آسیا ببازد، تبعاتش برای همه ما خواهد بود. خارج از تعصبات آبی و قرمز آرزو می‌کنم که با سربلندی به ایران برگردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار