کد خبر: 868059
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به نامه مدیرکل سینمای حرفه‌ای پیرامون عدم اکران فیلم‌های شاد و طنز در ماه محرم، مقرر شد فیلم‌های "ایتالیا ایتالیا" و "خالتور" در این ماه نمایش داده نشوند و سینماهای استقلال و قدس قرارداد ارائه نمایند.
میزان: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش گفت: با توجه به فروش بالای فیلم‌های در حال اکران، تغییری در فیلم‌های اکران شده نداریم.

وی در ادامه افزود: قرارداد فیلم سینمایی "ماه در جنگل" به ثبت رسید و این فیلم چهارشنبه ۱ مرداد ماه در گروه آزاد به نمایش در خواهد آمد.

وی درباره اکران سینماها در ماه محرم تصریح کرد: با استناد به نامه مدیرکل سینمای حرفه‌ای پیرامون عدم اکران فیلم‌های شاد و طنز در ماه محرم، طی تصمیم شورای صنفی، فیلم‌های "ایتالیا ایتالیا" و "خالتور" در ماه محرم نمایش داده نخواهند شد.

وی درمورد تعطیلی سینماها به مناسبت شهادت جواد الائمه(ع) تاکید کرد: تمامی سینما‌های کشور در روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه باز بوده و به فعالیت خود ادامه می‌دهند ولی فیلم‌های کمدی در این روز نمایش نخواهند داشت.

فرجی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی "مادری" در گروه آزادی پس از اکران فیلم سینمایی "کمدی انسانی" به ثبت رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار