کد خبر: 868058
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا با انجام چهار دیدار آغاز می شود که در حساس ترین بازی استقلال میزبان پدیده است.در سایر دیدار ها هم سپاهان به مصاف سپیدرود رشت می رود و شاگردان علی دایی هم میزبان تراکتوری سازی است و در آخرین بازی هم صنعت نفت هم میزبان ذوب آهن اصفهان است.
منصوریان قطعا در بازی فردا بازی سختی را پیش رو دارد چرا که نتایج قابل قبولی در این چند هفته نتوانسته انتظارات را برآورده کند .حاشیه های منصوریان تا حدی پیش رفت که حتی شایعه کنار گذاشتن او در فضای مجازی پیچید اما حمایتی که هیات مدیره از منصوریان کردند فعلا شایعه برکناری او فیصله یافت تا برای بازی فردا با خیالی آسوده به مصاف پدیده برود.قطعا پیروزی در بازی فردا می تواند بسیاری از حاشیه های منصوریان و تیم استقلال را فیصله دهد.هر چند که نباید پدیده را هم تیم دست و پا بسته ای بدانیم.او در حال حاضر با یک برد و دو مساوی ویک باخت در رده ۶ جدول لیگ برتر قرار دارد.
سپاهان – سپیدرود رشت
سپاهان از جمله تیم های قدرتمندی است که لیگ امسال را خوب شروع نکرد و پس از گذشت چهار هفته از لیگ در بازی قبلی خود در داربی اصفهان ذوب آهن را از پیش رو بردارد.سپاهان در حال حاضر با یک برد و دو مساوی ویک باخت در حال حاضر با پنج امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.به نظر می رسد سپاهان اگر بتواند فردا سپید رود رشت را مغلوب کند کرانچار کمی از زیر فشار خارج شود.در آن سو سپید رود رشت که به تازگی وارد لگی شده و به نظر میرسد با مشکلات مالی مواجه باشد فقط امتیاز کسب کرده و آن هم مربوط به بازی گذشته اش برابر پیکان بود که توانست شاگردان مجید جلالی را شکست دهد.سپیدرود رشت در حال حاضر با سه امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
سایپا – تراکتورسازی
علی دایی که امسال هدایت تیم جوان و آینده دار سایپا را بر عهده گرفته با روندی که در پیش گرفته به نظر می تواند به یکی از مدعیان لیگ تبدیل شود. بازی خود شاگردان دایی برابر استقلال که منجر به پیروزی شد باعث شد تا ساپیا با ۱۰ امتیاز فقط به خاطر تفاضل گل در رده سوم جای بگیرد.بی شک فردا در صورت پیروزی می تواند به صدر لیگ صعود کند.در آن سوی زمین، تراکتورسازی که همچنان به خاطر عدم جذب بازیکن شرایط نامساعدی دارد در بازی گذشته خود مقابل نفت تهران اولین پیروزی خود را کسب کرد و حالا برابر سایپا بازی سختی را پیش رو دارد.تراکتورسازان در حال حاضر با سه امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند.
صنعت نفت آبادان – ذوب‌آهن
دو تیم بازنده هفته چهارم لیگ برتر این هفته در آبادان به مصاف هم می‌روند. شاگردان کمالوند در حال حاضر با شش امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است. در آن سو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر تنها به یک برد دسته یافته و با کسب دو تساوی و دو باخت، در رده هفتم جدول قرار دارد. یکی از بدشانسی‌های سبزپوشان در آغاز لیگ هفدهم، مصدومیت‌های زیادی بود که گریبان‌گیر بازیکنانش شد که از عواقب آن، باخت در داربی اصفهان مقابل سپاهان بود.با این حال تعدادی از مصدومان ذوب‌آهن در وضعیت مساعدی قرار دارند و می‌توانند تیمشان را در بازی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان همراهی کنند. از همین رو، محمد ستاری،‌ مهران درخشان‌پور و محمدرضا حسینی خود را برای این بازی آماده می‌کنند.با این وجود از جمع مصدومان این تیم، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور و محمدرضا عباسی همچنان از میادین دور هستند.

برنامه دیدارهای فردا
استقلال تهران- پدیده/ ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۲۰:۳۰
سایپا- تراکتورسازی تبریز/ ورزشگاه پاس قوامین تهران - ساعت ۲۰:۱۵
صنعت نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه تختی آبادان- ساعت ۲۰:۳۰
سپاهان – سپیدرود رشت/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت ۲۰:۱۵

وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار