کد خبر: 868038
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
در پنچ ماهه نخست امسال 50 هزار تن روکش آسفالت معادل 80 ميليارد ريال در معابر شهری کاشان انجام شده است.
معاونت فنی وعمرانی شهرداری کاشان با اعلام اين مطلب گفت: : در پنج ماهه نخست سال جاری بيش از 50 هزار تن آسفالت جهت اصلاح روسازی معابر شهر توسط شهرداری کاشان اجرا شده که بیش از 90 درصد آن در طرح شکرانه خدمت بوده است.

مهیار گرانمهر با اشاره به ويژگی‌های طرح شکرانه خدمت افزود: طرح شکرانه خدمت به ابتکار معاونت فنی و عمرانی شهرداری کاشان و حمایت شهردار محترم با هدف اجرای آسفالت و اصلاح روسازی معابر که شامل لکه‌گیری، اصلاح شیب، روکش دستی و مکانیزه در تمامی معابر اصلی و فرعی و سطح کل مناطق و نواحی شهر انجام شد.

وي افزود: طرح شکرانه خدمت در راستای سیاست ناحیه محوری شهرداری کاشان بوده است واين طرح در مدت اجرای دو ماهه خود از 20 خرداد ماه تا 20 مرداد سال جاری توانست رکورد اجرای آسفالت در مدت طرح را شکسته و بيش از 45 هزار تن آسفالت معادل 70 میلیارد ریال و 450 هزار مترمربع از معابر سطح شهر را پوشش دهد.

گرانمهر افزود: در این مرحله ستاد مرکزی معاونت فنی و عمرانی با اجرای 35درصد و منطقه چهار با اجرای 33درصد از کل آسفالت مصرفی در رتبه نخست قرار دارند و پس از آن منطقه سه حائز بالاترین امتیاز شده است.

وی با اشاره به نگاه ويژه به منطقه ناجی آباد در اجرای اين طرح بیان کرد: در منطقه ناجی‌آباد يک مشارکت فرامنطقه‌ای صورت گرفت به گونه‌ای که علیرغم عمليات راهسازی و روکش منطقه دو، واحد راهسازی ستاد و آسفالت منطقه چهار نیز به کمک این ناحیه از منطقه دو شتافت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار