کد خبر: 868029
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

سید محمد صابر حسینی معتقد است عملکرد داور مسابقه میکس تیروکمان یونیورسیاد، نتیجه را به سود تیم میزبان تغییر داد و باعث حذف ایران از یونیورسیاد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به بیست ونهمین دوره بازیهای دانشجویان جهان در چین تایپه، مربی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان ایران پس از حذف تیم میکس ایران از یونیورسیاد 2017 گفت:  از چین تایپه جلوتر بودیم اما  گرفتن خطای زمانی از سوی داور همه چیز را به نفع نماینده میزبان تغییر داد. داور ابتدا خطای زمانی گرفت و بعد خطای قرار گرفتن پای تیرانداز روی خط از سوی ورزشکار را اعلام کرد. همین مسئله ما را با مشکل کمی وقت مواجه کرد.
این مربی با بیان اینکه کمانداران  در میکس ۸۰ ثانیه برای زدن چهار تیر فرصت دارند و  با اعلام  خطای بازیکنان  و خارج کردن بازیکن و بازگشت دوباره شان به زمین ۲۰ ثانیه هدر رفت که نه تنها کماندار را با کمی وقت مواجه کرد بلکه  سبب استرس و کاهش کیفیت تیراندازی آنان نیز شد.
وی ناداوری در نتیجه تیر مشکوک برای کماندار ایرانی و لطف زیاد برای کماندار  تایپه برای تیر مشابه را دلیل عقب افتادن دو امتیازی تیم ایران و حدف آنان  از دور رقابت های  دانست.
تیر مشکوک تیری است که بین دو  خط سیبل قرار می گیرد که به گفته حسینی در مورد تیم ایران داور بین ۹ و ۱۰ ، امتیاز ۹ را انتخاب و در مورد تیم تایپه عکس این عمل کرده است.
تیم میکس تیراندازی ایران  با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۸ و با دو امتیاز اختلاف به تیم میزبان باخت و از دور رقابت ها حذف شد .
تیم میکس ایران با ترکیب فرشته قربانی و یاسر عموئی در این رقابت ها شرکت کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار