کد خبر: 868028
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل ازاجراي طرح ویژه بهسازی واحدهای مسکونی در سطح روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان خبر داد

فرهاد سبحانی گفت: با توجه به اهمیت مقاوم‌سازی در بحث مساکن پس از برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح ویژه بهسازی واحدهای مسکونی در سطح روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: با همکاری خوب بانک‌های عامل به خصوص بانک مسکن ارائه تسهیلات برای مقاوم‌سازی مساکن روستایی و شهری افزایش یافته که این موضوع توانسته در حد قابل توجهی این مشکلات را برطرف کند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته بتوانیم این روند را به همین منوال پیش ببریم و شاهد مقاوم‌سازی مساکن باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: مهم‌ترین اولویت و هدفی که هم‌اکنون به دنبال آن هستیم بهبود وضعیت ساخت و ساز مساکن است که بتوانیم از این طریق در برابر حوادث غیرمترقبه و طبیعی کم‌ترین تلفات را شاهد باشیم، چرا که تامین سلامتی مردم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سبحانی با پیشنهاد افزایش نمایندگی آزمایشگاهی این شرکت در شهرستانهای تابعه استان اظهار کرد: حداقل سه نمایندگی در شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار، پارس‌آباد، شهرستان مشگین‌شهر، رضی و یک نمایندگی هم برای شهرستان‌های خلخال و کوثر میتواند عامل مهمی برای توسعه فعالیت های شرکت ساخت آزما در سطح استان باشد.

مدیر عامل ساخت آزمای کشور نیز در این نشست مشترک بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همدیگر بتوانیم بخش اعظمی از پروژه‌های استانی را زیر پوشش فعالیت‌های خود قرار دهیم و در راستای ارتقای توانمندی‌های اجرایی استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار