کد خبر: 868027
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی ازاجراي ۴ پروژه شاخص در حوزه راهداری در شهرستان گرمی خبر داد

صدیف فرمان گفت: با تفکیک این دستگاه‌ها از سال گذشته، ساخت راه بر عهده راه وشهرسازی است و سپس برای حفظ نگهداری در اختیار راهداری قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴ پروژه شاخص در حال اجرا داریم، افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت جاده قدیم گرمی که با اعتبار ۴ میلیاد ریال در حال اجرا است، یکی از این پروژه‌های شاخص است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی مغان تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه ۱۵ میلیارد ریال اعتبار لازم است و طبق زمان‌بندی تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی پروژه روشنایی شرفه را از دیگر پروژه‌های مهم در دست اجرا برشمرد و گفت: اصلاح و ترمیم روکش آسفالت راه گرمی- اردبیل و گرمی- بیله سوار از منابع اعتبارات ملی هم اکنون از پروژه‌های در حال اجرای راهداری گرمی است.

فرمان تصریح کرد: از میان همه این پروژه‌ها تنها ۴ میلیارد ریال از اعتبار جاده قدیم گرمی- اردبیل از اعتبارات شهرستانی و باقی پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی است و ما نیز تلاش به جذب اعتبار ملی داریم.

وی با بیان اینکه اقدامات زیاد دیگری حسب وظیفه ذاتی این دستگاه انجام شده است، افزود: نگهداری تابلوها، خط‌کشی جاده‌ها، لکه‌گیری راه‌های فرعی و اصلی و حفاظت دائمی از حریم راه‌ها از جمله این اقدامات است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرمی مغان بیان کرد: راهداری گرمی برای رفاه حال شهروندان و کمک به توسعه شهر، احداث راه دسترسی به محل دفن زباله را با وجود اینکه از وظایف این اداره نیست، انجام داد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار