کد خبر: 868015
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
شهردار سنندج با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی سرپوشیده بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تا پایان شهریور ماه سالجاری این شهربازی مدرن و استاندارد به بهره‌برداری خواهد رسید.

منوچهر فخری با بيان اينکه یکی از مهم‌ترین مشکلات سطح شهر عدم وجود مکان مناسب و استاندارد برای بازی کودکان در سطح شهراست، ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری در سال گذشته همکاری با بخش خصوص برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی بود.

وی گفت: یکی از پروژه‌هایی که شهرداری سنندج موفق به جذب سرمایه‌گذار برای اجرای آن شد احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در سطح شهر است.

فخری افزود: عملیات احداث نخستین شهربازی سرپوشیده مدرن و استاندارد در پاییز سال گذشته و در زمینی به مساحت دو هزار و 700 مترمربع آغاز شد که در سه طبقه در حال احداث است.

شهردار سنندج عنوان کرد: سالن اصلی این شهربازی دارای یک هزار و 200 مترمربع مساحت است که در این شهربازی 160 نوع بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

وی سالن بولینگ استاندارد، سالن واقعیت مجازی، سالن ایرهاکی و فوتبال دستی، سالن تخصصی جشن تولد، کافی شاپ، روف گاردن، فورت کورت شامل رستوران‌هایی با غذاهای ایرانی و خارجی و همچین غرفه غذاهای محلی کردستان را از دیگر سالن‌های این شهر بازی مدرن و استاندارد برشمرد.

شهردار سنندج از بهره‌برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده تا پایان شهریور ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه بیش از 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار