کد خبر: 868011
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در غیاب کاپیتان خود باید به مصاف الاهلی عربستان برود.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط باید از الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پذیرایی کند.

شاگردان برانکو که در مرحله گروهی بالاتر از الریان قطر و الوحده امارات قرار گرفتند در نهایت به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند تا در این مرحله هم با برتری برابر لخویای قطر جواز حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا را کسب کنند.

پرسپولیسی‌ها فصل قبل را علاوه بر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانی در لیگ برتر ایران به پایان بردند و فصل هفدهم را نیز با سه برد و یک تساوی آغاز کردند.

قرمزپوشان تهرانی که در حال حاضر با ۱۰ امتیاز و هشت گل زده در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند، امیدوارند که با برتری مقابل الاهلی عربستان برای نخستین بار  در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا - با شیوه نوین - به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند.

در این مرحله العین امارات، الهلال عربستان، شانگهای و گوانگجوی چین، اوراواردز و کاوازاکی ژاپن، به همراه الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی را تشکیل می‌دهند که چهار تیم از جمع این‌ها به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی، سیدجلال حسینی را به دلیل دو اخطاره بودن در اختیار ندارد اما از طرف دیگر حسین ماهینی و محسن مسلمان که با مصدومیت جزئی مواجه بودند مشکلی برای همراهی این تیم ندارند. البته تیم برانکو حواشی دیگری را هم طی روزهای اخیر به خود دیده که مهم‌ترین آنها بحث اختلاف مهدی طارمی و گادوین منشا بود که این موضوع هم با مدیریت سرمربی تیم و دخالت سایر بازیکنان در آخرین تمرین پیش از سفر به عمان ختم به خیر شد و این دو بازیکن با عکس یادگاری که کنار یکدیگر گرفتند نشان دادند که هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند.

با این وجود هواداران پرسپولیس امیدوارند تیم‌شان پس از سال‌ها بتواند برابر نماینده عربستان در دیدار رفت به برتری برسد تا به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دیدار برگشت این دو تیم ۲۱ شهریور ماه در ابوظبی امارات به میزبانی الاهلی عربستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار