کد خبر: 868004
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برد تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا اعلام کرده از کل بازی به غیر از صحنه کارت قرمز رامس راضی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، زین‎الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید، بعد از برد ۳ بر صفر تیمش در اولین دیدار از فصل جدید لالیگا اعلام کرد از ترکیب تیم راضی است و امیدوار است تغییری در آن صورت نگیرد.

سفیدپوشان دفاع از عنوان قهرمانی را با برد ۳ بر صفر مقابل دپورتیوو لاکرونیا آغاز کردند، آن هم در دیداری که راموس کارت قرمز گرفت.

زیدان درباره بازی گفت: به خاطر همه چیز بازی به غیر از کارت قرمز سرخیو راموس خوشحال هستم. در کل ما خوشحال و راضی هستیم چون بازی کردن در این ورزشگاه کار آسانی نبود و دپورتیوو لاکرونیا تیمی است که می‎تواند برایتان دردسر درست کند.

زیدان در ادامه درباره نقل و انتقالات گفت: هیچ کس نگفته که می‎خواهد برود و من هم این ترکیب را همین‎طور که هست دوست دارم، اما تا ۳۱ آگوست هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

سرمربی رئال مادرید از گل کاسمیرو که حاصل یک بازی تیمی عالی بود هم صحبت کرد: سعی می‎کنیم همیشه همین‌طور بازی کنیم. می‎دانیم بازیکنانی داریم که می‌توانند در این مسیر به ما کمک کنند و در حال کار کردن روی این موضوع هستیم، به همین دلیل از تیمم راضی هستم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار