کد خبر: 867988
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
فرماندار اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: رای اعضای شورای شهر اردبیل قائم به ذات است و قابل تفویض به فرد دیگر نیست.

جواد زنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان آنلاین اظهار کرد: بر اساس آخرین دستور‌العمل‌ها و بخشنامه‌های صادر شده در وزارت کشور روز اول شهریور به عنوان روز آغاز فعالیت شورای شهر در دوره پنجم انتخاب شده که ما نیز بر همین اساس در این روز مراسم تحلیف را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در روستا با تشکیل جلسه و تعیین هیات رئیسه فعالیت شورا آغاز خواهد شد و برای شهرهای اردبیل و هیر ما اولین جلسه اعضای جدید شورای شهر اردبیل را در فرمانداری برگزار می‌کنیم تا مراسم تحلیف برگزار شود.

فرماندار اردبیل ادامه داد: بعد از مراسم تحلیف اولین جلسه رسمی شورا در فرمانداری برگزار شده  و هیات رئیسه سنی و شورا کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند که به دنبال آن انتخاب رئیس، نائب رئیس، منشی، خزانه‌دار و سخنگوی شورای شهر را شاهد خواهیم بود.

زنجانی یادآور شد: مسئولیت در شورای شهر مسئولیت قائم به ذات و فرد انتخاب شده از سوی مردم است و به هیچ‌وجه قابل تفویض نیست.

وی در مورد عضو غایب شورای شهر در اولین جلسه رسمی شورای شهر و انتخاب شهردار گفت: به هیچ وجه رای عضو غائب نمی‌تواند به صورت تلفنی، تلگرامی و یا سیستم‌های دیگر گرفته شود و فرد غائب به عنوان یک عضو غائب محسوب شده و رای  او محاسبه نخواهد شد.

فرماندار اردبیل افزود: به دلیل آنکه رای اعضای شورای شهر قابل تفویض به فرد دیگر نیست به همین دلیل هر فرد خودش در قبال رای که می‌دهد مسئولیت دارد.

زنجانی در مورد مطرح شدن نامش در بین گزینه‌های شهرداری گفت: بنده چنین قصدی ندارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر