کد خبر: 867972
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حفظ امنیت مرزها از مهم‌ترین کارها در کشور است.
باشگاه خبرنگاران جوان: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بازدید از نمایشگاه دستاوردها و تجهیزات مرزبانی که امروز(دوشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و برقراری امنیت مرزها از مهم ترین کارها در کشور است و نیروهای ما روز به روز با امکانات بیشتر در مرزها این کار را انجام می دهند.

وی افزود: امروز مجموعه تجهیزاتی که توسط نیروی انتظامی و صنایع دفاعی کشور تولید و در پادگان‌های مرزی توزیع و در کشف و انهدام متجاوزان به کشور استفاده می‌شود، در قالب نمایشگاهی به نمایش در آمده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: به نمایش در آوردن تجهیزات نظامی به معنی غلبه آن‌ها بر نیروی انسانی نیست، چراکه این نیروهای انسانی هستند که نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

سرلشگر باقری گفت: هنگامی که مردم در خانه‌ و در کنار خانواده‌های خود در شهرها در آرامش هستند، نیروهای خدوم مرزبانی در مناطق دور و بد آب و هوا و در شرایط بد مرزی از مرزها نگهداری می‌کنند و شهدای بزرگی را تقدیم کشور کرده اند.

وی افزود: در تمام بازدیدهایی که از مرزها انجام شده است، مشاهده کردم که نیروهای مرزبان با روحیه بالا خدمت می کنند که همه باید قدردان آن‌ها باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار