کد خبر: 867950
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:
فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی گفت :یکی از وظایف اصلی نخبگان و فرهیختگان هر جامعه، گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌های حاکم بر جامعه است.
سردار غلام‌عسکر کریمیان در مراسم معارفه فرمانده جدید شبستر، اظهار داشت: اگر نخبگان داخل کشور پس از دستورات و سخنرانی‌های رهبری دست به کار نشوند، دشمن دست به‌کار شده و سخنان رهبری را بر اساس میل خود، تفسیر و معنی می‌کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات مردم در بحث معیشت است، گفت: رهبر فرزانه انقلاب چند سال پشت سر هم بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند ولی به علت غفلت مسؤولان، دشمنان در این عرصه تلاش کردند.

کریمیان با اشاره به بحث آتش به اختیار عنوان کرد : باید در جامعه تبیین کنیم که کدام ضرورت‌های اجتماعی موجب شد حضرت آقا، آتش به اختیار را مطرح کنند همچنین در این خصوص باید با بصیرت، آگاهانه و منطقی وارد عمل شویم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه دشمنان با همه توان وارد عرصه نبرد نرم شده‌اند و مسیر حرکت و نفوذ دشمن کاملاً واضح و روشن است، خاطرنشان کرد: همانند دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی توان و آمادگی کافی برای مقابله با دشمن را دارد در حالی که مسؤولان نهادهای ذی‌ربط به علت غفلت‌ها نمی‌توانند ظرفیت‌ها را عملی کنند.

کریمیان با بیان اینکه باید با حرکتی عاقلانه و روحیه جهادی وارد عرصه شده و در مقابل دشمنان بایستیم اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی، مردم با احساس تکلیف دینی و آگاهی تمام در جبهه مقاومت حضور یافتند و امروز نیز اگر شرایطی به وجود بیاید مردم، آرمان‌های انقلاب را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اهمیت تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد : تولید قدرت برابر با بازدارندگی است و یکی از راهکارهای تولید قدرت، خوب عمل کردن، گوش دادن و به هنگام عمل کردن به اوامر رهبری است.

وی تاکید کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم می‌بینیم هر جا که در کنار رهبری بوده‌ایم موفق بوده‌ایم و اکنون نیز وحدت و انسجام همراه با تقویت روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی است.

کریمیان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن بی‌تفاوت کردن است، یادآور شد: باید همچون شهیدان در همه عرصه‌ها وارد عمل شده و نسبت به هویت و اساس نظام بی‌تفاوت نباشیم و با روحیه و عمل جهادی باید پای انقلاب بایستیم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با تاکید بر خدمت به مردم اذعان کرد: یکی از راهکارهای حفظ انقلاب، مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی بوده و بزرگ‌ترین افتخار برای سپاه خدمتگزاری به مردم است و در جامعه نیز باید روحیه مطالبه‌گری حفظ شود.

در این مراسم با قدردانی از جعفر رزمی به عنوان فرمانده سابق سپاه شبستر، محمد رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه شبستر معرفی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر