کد خبر: 867949
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان آذربایجان‌شرقی مشارکت تمام تشکل‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های رویداد فراملی تبریز2018 را خواستار شد.
احمد حمزه‌زاده  در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اظهار کرد: شهر تبریز در سال 2018 میزبان رویداد مهم و جهانی خواهد بود که مختص این شهر و استان نیست و نیازمند مشارکت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی به ویژه تشکل‌های مردم نهاد است.

وی گفت: آنچه باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، توانمندی و استقلال روزافزون تشکل‌های مردم نهاد حوزه‌های مرتبط است، چرا که توانمندی این تشکل‌ها ثمرات خود را در کوتاه‌مدت در حوزه تاثیرات اجتماعی و فرهنگی نشان خواهم داد.

حمزه‌زاده از گروه‌های شرکت‌کننده در این دوره، خواست در برنامه‌های رویداد فراملی تبریز 2018  شرکت کنند و با مشارکت خود، تبریز را در میزبانی شایسته در این اتفاق مبارک یاری کنند.

دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی روزهای 29 و 30 مرداد به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی و با حضور تشکل‌های مردم نهاد و غیردولتی استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر