کد خبر: 867948
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
عضو شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد؛
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که شورای چهارم تمام تلاش خود را برای توسعه فضای سبز و توزیع امکانات شهری به کار گرفت، گفت: در سایه این تلاش‌ها، درآمد ۸ هزار میلیارد تومانی شهرداری تبریز، صرف پروژه‌های خدماتی، فرهنگی و عمرانی شد.
شهرام دبیری در مراسم افتتاح بوستان خانه‌باغ امامی، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهداف شورای چهارم، ارتباط موثر با مردم بود و طی آن، تلاش شد تا شورا مردم‌محور باشد.

وی یادآور شد: مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز، مجموعه افتخارآمیزی است که موجب جذب گردشگر در زمینه‌های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی و هنری خواهد شد؛ سایر پروژه‌های مهم از قبیل مقبره‌الشعرا، توسعه شهرک خاوران، اتوبان پاسداران و تقاطع‌های شریانی، برای تسهیل ترافیکی شهر اجرا شد؛ اما با این حال، این اقدامات بدون در نظر داشتن مطالبات شهروندان بازده مطلوب نخواهد داشت.

دبیری خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته، تلاش کردیم تا به وضعیت کارگران توجه مضاعف داشته باشیم؛ در سایه همین رویکرد، تبریز به عنوان یکی از زیباترین و آراسته‌ترین شهرهای کشور مطرح است.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز ۲۰۱۸ ثمره ارزشمند جدیت و تکاپو در بخش‌های مختلف شهر است که در صورت پشتیبانی‌های لازم، نقش اساسی در ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه فرصت‌های اشتغال خواهد داشت.

وی ادامه داد: بوستان خانه‌باغ امامی، از ایده‌های ارزنده‌ای است که با تصویب شورای چهارم و تملک و بازسازی توسط شهرداری تبریز، امروز تقدیم شهروندان شده است.

دبیری گفت: در چهار سال گذشته، بیش از ۵۰ پارک محله‌ای ایجاد شد تا شهروندان در کمترین فاصله، از امکان نشاط فضای سبز برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز متذکر شد: تمام تلاش خود را صادقانه انجام دادیم اما هیچ امری، ایده‌آل و کامل نیست و امیدواریم رضایت نسبی از عملکرد شورا و شهرداری در آینده زمینه پیشرفت و آبادانی شهرمان را فراهم کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر