کد خبر: 867947
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
رئیس گروه دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تاکید کرد
رئیس گروه دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امور انجمن‌های مردم نهاد، توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد را فرآیندی پویا دانست و از آن به عنوان یک ضرورت برای نهادینه کردن آن در کشور عنوان کرد.
حسن میرزایی در مراسم افتتاحیه دوره توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد در تبریز اظهار داشت: هدف از توانمندسازی تشکل‌های غیردولتی تغییرات مناسب در ساختار اجتماعی و حرکت به سوی پیشرفت اساسی در مسیر توسعه پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی و سیاستگذاری معاونت سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و با محوریت دفتر امور مجامع و تشکل‌های مردم نهاد بر اساس نیازسنجی در این حوزه در سال 95 برنامه توانمندسازی تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد تدوین شده است.

میرزایی بیان کرد: اجرای طرح توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد با حمایت سازمان و استقبال تشکل‌های غیردولتی روبه‌رو شد و در سال 96 شاهد اتفاق خوبی بودیم به شکلی که تعداد دوره‌ها از 5  به 15 دوره افزایش یافت.

میرزایی تصریح کرد: در هر دوره استان‌های پایلوت براساس شاخصه‌های اقلیم، عوامل همجواری و سایر اشتراکات و بر اساس تقسیم‌بندی سال ۹۳ وزارت کشور  به عنوان مرکز برگزاری انتخاب می‌شوند و به صورت فصلی  و ادورای هر استان میزبان دیگر استان‌های همجوار در حوزه تشکل‌های مردم نهاد خواهد بود و مباحث عمومی و تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی  و گردشگری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دوره توانمند‌سازی تشکل‌های مردم نهاد میراث فرهنگی روزهای 29 و 30 مرداد به میزبانی استان آذربایجان‌شرقی و با حضور تشکل‌های مردم نهاد و غیردولتی استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و کردستان در حال برگزاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر