کد خبر: 867946
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
عضو شورای اسلامی شهر تبریز:
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در انتخابات هیئت‌رئیسه شورا، سعی کردیم رای قاطع به هیئت‌رئیسه بدهیم؛ چرا که معتقدیم افکار عمومی، نباید نگران وجود شکاف و دوقطبی در شورا باشد.
فریدون بابایی‌اقدم در مراسم بهره‌برداری از بوستان خانه‌باغ امامی، با بیان این مطلب، اظهار داشت: در انتخابات هیئت‌رئیسه شورای پنجم، سعی کردیم صداقت خود را در عمل ثابت کنیم، ولی زمزمه‌هایی در مورد‌ انتخاب‌های جناحی و سیاسی شنیده می‌شود. 
وی اضافه کرد:  اگر بنا باشد تصمیمات، بیرون از شورا گرفته شود و در داخل شورا جنبه نمایشی داشته باشد، قطعاً رفتار ما با ملاحظه مصالح ومنافع شهر خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز  با اشاره به این‌که مردم تبریز، در بین ادوار مختلف برگزاری انتخابات، بیشترین حضور را در انتخابات اردیبهشت ۹۶ داشته‌اند، گفت: نتایج این انتخابات، حاکم‌شدن شرایط جدید در شهر  است، اما «شرایط جدید»، به معنی محدود شدن فضا به درخواست‌های افراد معدود نیست.
 بابایی‌اقدم تصریح کرد: جمعیت تبریز حدود ۱.۶ میلیون‌نفر است، نه گروه خاصی که تحت تاثیر دیکته‌ از بیرون، در مورد انتخاب هیئت‌رئیسه یا شهردار، تصمیم بگیرند.
وی تاکید کرد: اگر قرار است تصمیمی از سوی شورا اتخاذ شود، این تصمیم باید با حضور موثر هر ۱۳ عضو صورت بگیرد و  قابل قبول نیست که یک عده، شوراتر از سایر اعضای شورا باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز  خاطرنشان کرد: شورای پنجم، چهارشنبه اول شهریور، قانوناً آغاز می‌شود و ما قول می‌دهیم تمام توان خود را با همدلی و وحدت، صرف خدمت به شهروندان کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر