کد خبر: 867915
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
تصويربرداري سريال «پاهاي بي‌قرار» به تهيه‌كنندگي ايرج محمدي و كارگرداني منوچهر هادي آغاز شد.
مجموعه تلويزيوني «پاهاي بي‌قرار» با حضور مدير شبكه 5 سيما و اصحاب رسانه در شهرك سينمايي غزالي كليد ‌زده شد. مجيد زين‌العابدين، مدير شبكه 5سيما در ابتداي نشست با عوامل سريال از اهتمام شبكه 5 در توليد سريال‌هاي نمايشي سخن گفت. وي با اشاره به وقفه توليد مجموعه‌هاي نمايشي شبكه 5سيما در چند سال اخير اضافه كرد: اصولاً توليد مجموعه‌هاي نمايشي تاريخي از نظر محتوا و شكل كاري دشوار است.
مدير شبكه 5تحقيق و پژوهش را از اصلي‌ترين نيازهاي كارهاي تاريخي دانست و اضافه كرد: كارهايي كه بستري از زمان را پوشش مي‌دهند نيازمند وسواس و دقت زيادي هستند و ورود به اين عرصه جسارت زيادي نياز دارد.
 
وي با قدرداني از عوامل توليد و بازيگران اين مجموعه افزود: چهره‌هايي را پشت و مقابل دوربين مي‌بينيم كه باعث دلگرمي هستند و انتظار داريم با چنين تيم منسجمي كار با اقبال مخاطب مواجه شود.
 
گفتني است، «پاهاي بي‌قرار» در سه فصل زمان حال و گذشته توليد خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل مي‌شوند كه البته در نسخه نهايي و تدوين شده مخاطب با سريالي 60 قسمتي مواجه خواهد شد كه تلفيقي از اين سه فصل است. «پاهاي بي‌قرار» ملودرامي خانوادگي است كه به قلم مهدي محمدنژاديان و بابك كايدان براي شبكه 5سيما توليد خواهد شد. اين سريال داستان رويارويي دو خانواده را نشان مي‌دهد و قربانيانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌هاي اين قصه زندگي محلي و همسايگي كنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتياد و فساد اقتصادي هم از رگه‌هاي داستان اين سريال است. مجموعه تلويزيوني «پاهاي بي‌قرار» براي پخش از شبكه 5سيما ساخته مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار