کد خبر: 867866
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی می‌گوید به همسرش گفته مقابل اسپرزها گلزنی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلوارو موراتا در آستانه بازی عصر امروز (یکشنبه) چلسی برابر تاتنهام که قرار است در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به عنوان خانه موقت اسپرزها برگزار شود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» با اشاره به پنالتی که در دیدار جام خیریه انگلیس در همین ورزشگاه برابر آرسنال از دست داد، اظهار داشت: انگیزه بالایی برای این بازی در تقابل با تیم خیلی بزرگ تاتنهام دارم. من خاطره بدی از ومبلی دارم چون قبلا یک پنالتی در آنجا هدر دادم، اما حالا این فرصت را دارم تا این حس بد را از خودم و تمامی هواداران چلسی دور کنم.  

وی ادامه داد: حس خوبی نیست. من پنالتی‌ای را از دست دادم که برای تیم و باشگاه چلسی مهم بود. به هر حال یک جام از دست رفت و تمام هفته به این موضوع فکر می‌کردم. در عین حال نباید فراموش کرد که بازیکنی تازه‌ وارد در چلسی و لیگ برتر به حساب می‌آیم و این شروع کار من در اینجا است. من در سن خوبی هستم و روزهای خوب دوران فوتبالی‌ام را پیش‌رو دارم.

  مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندنی تصریح کرد: به همسرم گفتم که این هفته گلزنی می‌کنم چون نیاز به تغییر نگرش دارم و باید اوضاع را تغییر دهم و به هواداران بگویم که من هنوز اینجا هستم و بابت اینکه یک پنالتی از دست دادم با اینکه یک بازی بد بودم، نترسیده‌ام.  

موراتا که این تابستان با وجود داشتن پیشنهاد از منچستریونایتد ترجیح داد به چلسی ملحق شود، در بخش دیگری  از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: می‌خواهم در چلسی انفجاری به پا کنم. من در رئال مادرید و یوونتوس عالی بازی کردم، اما فکر نمی‌کنم آن‌طور که انتظار می‌رفت در این دو تیم کار کرده باشم. باید بازیکن مهمی برای چلسی و تیم ملی اسپانیا باشم. من در لیگ قهرمانان هم خوب بازی کردم، اما هر یک ماه یک بار فرصت بازی پیدا می‌کردم. نیاز دارم که هر هفته در بالاترین سطح بازی کنم و گل بزنم. برای رسیدن به این شرایط هم سخت تلاش می‌کنم.

 وی همچنین درمورد چرایی پیوستنش به تیم‌های یوونتوس و چلسی یادآور شد: حضور کونته روی نیمکت یوونتوس تأثیر بسزایی در تصمیم من برای پیوستن به این تیم داشت. او سپس بنا به دلایل زیادی یووه را ترک کرد، اما از آن به بعد هر سال با خودم می‌گفتم که شاید این تابستان دوباره با کونته کار کنم. او مربی‌ای بوده که همیشه به من اعتماد داشته است و این مهمتر از هر چیزی برای من است. بارها با کونته صحبت کردم و باید بگویم که او بیشتر از هر مربی دیگری به من علاقه دارد.

تیم‌های تاتنهام و چلسی از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار