کد خبر: 867860
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
یک نشریه انگلیسی از رد شدن پیشنهاد باشگاه‌های چینی توسط مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه سان انگلیس مدعی شده است که دیه‌گو کاستا پیشنهاد هنگفتی که از دو باشگاه شانگهای اس‌آی‌پی‌جی و تیانجین کوانجیان چین داشته را رده کرده و حالا به بازگشت به تیم سابقش نزدیک‌تر شده است.

دو باشگاه چینی به کاستا پیشنهاد داده بودند که تا پایان فصل جاری سوپرلایگ چین یعنی تا ماه نوامبر به صورت قرضی برای آنها بازی کند و به ازای آن 3 میلیون پوند به چلسی بپردازند و هفته 285 هزار پوند به خود او حقوق بدهند که این رقم 100 هزار پوند بیش از حقوق فعلی او در استمفوردبریج است. همچنین، این دو تیم به چلسی وعده داده بودند که اگر کاستا به این تیم‌ها برای فتح سوپرلیگ چین کمک کند، 10 میلیون پوند پاداش خواهد دریافت خواهد کرد.

با تمام این‌ها مهاجم اسپانیایی آبی‌های لندن پیشنهاد بازی در چین را رد کرده است و تمام تمرکز و تلاشش برای بازگشت به اتلتیکو مادرید قرار دارد.

با وجود اینکه رفتن به چین هم به خود کاستا هم به چلسی منفعت مالی بزرگی می‌رساند و به او کمک می‌کرد که تا ماه ژانویه و پایان محرومیت اتلتیکو مادرید از خرید بازیکن، آمادگی‌اش را حفظ کند، او ترجیح داده است که به خاور دور سفر نکند.

در همین خصوص یک منبع آگاه در چین به نشریه سان گفت: شانگهای فکر می‌کرد که با کاستا به توافق رسیده است اما کمی بعد به این باشگاه گفته شد که کاستا تصمیم گرفته به چین نرود. این تصمیم او عجیب است چون اگر به چین می‌رفت می‌توانست آمادگی‌اش را حفظ کند و تا ماه ژانویه که می‌‌خواست به اتلتیکو مادرید برود، در شرایط ایده‌آل باقی می‌ماند.

کاستا هفته گذشته از چلسی به خاطر تعیین رقمی برای او که اتلتیکو مادرید از عهده پرداخت آن برنمی‌آید انتقاد کرد و گفت که این باشگاه با او مانند مجرمان برخورد کرده است. در همین حال روز گذشته (شنبه) رسانه‌های اسپانیایی گزارش کردند که اتلتیکو مادرید حاضر شده 50 میلیون پوندی که چلسی برای فروش کاستا می‌‌خواهد را بپردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار