کد خبر: 867853
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
رئیس جمهور به استناد اصل ۱۲۴ قانون اساسی و در حکمی محمد نهاوندیان را به عنوان معاون اقتصادی رییس جمهور منصوب کرد.
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: حسین روحانی رییس جمهور به استناد اصل 124 قانون اساسی و در حکمی ، دکتر محمد نهاوندیان را به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب کرد.
 
متن حکم روحانی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای دکتر محمد نهاوندیان
 
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون اقتصادی رییس جمهور» منصوب می‌شوید.
 
توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
 
حسن روحانی
 
رییس جمهوری اسلامی ایران
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
0
اگر چه دولت استراتژی وبرنامه جامع بلند مدت برای دستیابی به چشم انداز افق 1404ندارد تا با توجه به ان ساختار اجرایی هیئت دولت را شکل دهد والا ایجاد ایجاد یک معاونت استراتژیک که هم سازمان برنامه وهم سازمان استخدام کشوری و هم مرکز امار را در بر بگیرد و با ایجاد یک مدیریت تفکر استراتژیک بدنه اجرایی را هم پابک نماید وهم اموزش دهد تا مدیران اقتصاد مقاومتی را درک واجرا کنند واجب تر بود چون وزیر اقتصاد ودارایی داریم مواظب باشیم موازی کاری نشود.لازمست دولت شرح وظایف این معاونت جدید را منتشر کند تا مالیات دهندگان بدانند پولشان تلف نمیشود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار