کد خبر: 867788
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
استاندار البرز خبرداد
استاندار البرز با اعلام تشکیل صندوق توسعه کشاورزی دراین استان گفت: 22میلیارد تومان برای حمایت از کشاورزان دراین صندوق سرمایه گذاری شده است .

سید حمید طهائی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی البرز افزود: سرمایه گذاری دولت در این صندوق 47 درصد بوده و مابقی با همراهی مشارکت بخش خصوصی میسر شده است .

وی ادامه داد: آسیب های بخش کشاورزی مانند سیل و خشکسالی که همیشه غیرقابل پیش بینی بوده از طریق سرمایه این صندوق برای کشاورزان با ارائه تسهیلات بانکی جبران پذیرمی شود .

طهائی گفت: بودجه عمرانی استان البرز از 96 میلیارد تومان سال گذشته با افزایش چندبرابری به 544 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است .

وی اضافه کرد: همچنین اضافه شدن اعتبارات ملی به سهم اعتبارات استانی از 174 میلیارد تومان به 226 میلیارد تومان افزایش اعتبار در بخش ملی رسیده که حاکی از افزایش 30 درصدی کل بودجه های استان بوده است .

طهائی خاطرنشان کرد: احداث شهرک صنعتی بخش خصوصی در شهرستان ساوجبلاغ تصویب شده و با توجه به تفاهم نامه ها ی قانونی، با احداث این شهرک شاهد خدمات گسترده تری از سوی صنایع خواهیم بود که در نهایت به توسعه استان منتهی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار