کد خبر: 867764
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی:
ناظر گمرکات استان آذربایجان‌شرقی گفت: به منظور سهولت امور صادرات انگور و کشمش ملکان به زودی دفتر نمایندگی گمرک استان در این شهرستان گشایش می‌یابد.
علی‌اصغر عباس‌زاده در جلسه کارگروه آب،کشاورزی و منابع‌طبیعی شهرستان ملکان اظهار داشت: پرونده گشایش این دفتر در گمرک کشور در حال بررسی بوده و  احتمالاً طی یکی دو ماه آینده مجوز این نمایندگی صادر خواهد شد.

وی افزود: تا زمان گشایش دفتر نمایندگی ملکان، گمرک استان آماده است به صورت سیار در شهرستان ملکان و حتی در سر باغات حضور یافته و کارهای گمرکی انگور و کشمش را انجام دهد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان نیز در این جلسه از اختصاص 147 میلیارد ریال یارانه انگور به استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حجم بیشتر باغات انگور استان در ملکان می‌باشد لذا مبلغ 125 میلیارد ریال از کل اعتبار به شهرستان ملکان اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: یارانه انگور با تصویب هیات دولت از 200 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش یافته و به‌زودی به حساب تاک‌داران واریز خواهد شد.

در پایان جلسه تعدادی از صادرکنندگان کشمش مسائل و مشکلات خود را با مسؤولان حاضر در جلسه در میان گذاشته و خواستار توجه بیش از پیش آنها به مشکلات تاک‌داران و تولیدکنندگان کشمش ملکان شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر