کد خبر: 867752
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه:
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: مدت زمان حضور آتش نشانی ارومیه بر سر حوادث به ۴ دقیقه کاهش یافته است‌.

به گزارش جوان ابراهیم شاد قوشچی، مدیرعامل  سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در آئین اختتامیه طرح دوام که  در فرهنگسرای امام خمینی شهرداری ارومیه برگزار گردید، با اشاره به حادثه خیز بودن استان آذربایجان غربی با توجه به شرایط اقلیمی اشاره کرد و گفت: حدود ۴۱ حادثه طبیعی در  ایران  شناسایی شده است و 37 مورد از این حادثه ها در استان ما اتفاق افتاده است وبه همین دلیل برگزاری مانورهای آمادگی در برابر این حوادث می تواند نقش بسزایی را افزایش امادگی مردم در برابر این حوادث ایفا کند.

وی در خصوص حوادث ارومیه اظهار داشت: مدت زمان حضورآتش نشانی ارومیه در محل حادثه قبلا ۸الی ۱۲ دقیقه بود که خوشبختانه این زمان به ۴ دقیقه کاهش یافته است.

شاد قوشچی در ادامه با انتقاد از عدم همکاری مردم در برخی از حوادث افزود: درخواست من ازمردم این است که همکاری خود با این سازمان را  به خصوص در راهنمایی کردن به محل حادثه ها  افزایش دهند.

مدیرعامل  سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه  نقش مردم را در کنترل حوادث مهم  دانست و تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری ازآپارتمان های مسکونی مردم روش استفاده از کپسول آتش نشانی را نمی دانند که خود این مساله باعث گسترش سریع آتش در آن مکان ها می شود.

وی تاکید کرد: اگر آموزش های لازم برای مردم درخصوص حوادث طبیعی جدی گرفته شود میزان اتفاقات وسوانح در سطح کشور کاهش چشمگیری می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر