کد خبر: 867751
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه مزکز نوین خدماتی پلیس در آذربایجان غربی افتتاح می شود

به گزارش جوان از ارومیه ، سردار ناصر اصلانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران همکار نیروی انتظامی در آذربایجان غربی با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: نقش خبرنگاران در معرفی و ارتقا خدمات پلیس در کلیه تخصص‌ها غیر قابل کتمان است.

وی افزود: در چهار ماهه نخست امسال افزون بر 266 هزار تماس با سامانه پلیس صورت گرفته  که  هزار 833 مورد از آنها عملیاتی شده است.

اصلانی تصریح کرد: در همین مدت بیش از 18 هزار نفر به جرم‌های مختلف دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش نشان می‌دهد

وی گفت: علت افزایش دستگیری‌ها اهتمامی بود که امسال از سوی پلیس صورت گرفته و فعالیت سبب باعث افزایش آمار دستگیری‌ها شده که در این میان موضوعات امنیتی، کمترین میزان دستگیری‌ها را به خود اختصاص داده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال در سرقت‌های مهم 5 درصد کاهش و در سرقت‌های خرد، یک درصد افزایش به ثبت رسیده است.

اصلانی افزود: در این مدت 7 درصد کاهش قتل اتفاق افتاده و در موضوعات اخلاقی نیز 18 درصد کاهش روی داده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در موضوع کلاهبرداری 120 درصد افزایش کشف و دستگیری به ثبت رسیده و در نشر اکاذیب نیز افزایش 85 درصدی مشاهده می‌شود

اصلانی گفت: در چهار ماهه نخست امسال 1865 نفر سارق دستگیر شده که نسبت به سال گذشته 23 درصد افزایش دارد و در این میان 49 میلیارد ریال اموال مکشوفه از سارقین تحویل مالباخته‌ها شده و 200 جاعل و 302 کلاهبردار نیز دستگیر شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر