کد خبر: 867745
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
عضو كارگزاران سازندگي اذعان كرد
عضو حزب كارگزاران سازندگي تصريح كرد: رئيس‌جمهور در معرفي كابينه در حد بضاعت و توانمندي خود پاسخ مثبتي به جامعه داده است.
محمد عطريانفر روز گذشته در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه توقعاتي از روحاني چه در سطح احزاب و گروه‌هاي حامي و چه در سطح جامعه وجود دارد، افزود: جامعه موقع رأي دادن حداكثر توقعات را در ذهن خود ترسيم مي‌كند و مي‌خواهد رئيس‌جمهور به تمام اين منويات و مطالبات پاسخ دهد. اما چون صحنه سياست، صحنه‌اي واقعي و زميني است، ممكن است فرد منتخب نتواند به تمام اين خواسته‌ها پاسخ درخوري دهد و فاصله‌اي بين انتظارات و واقعيت به وجود آيد. عضو حزب كارگزاران سازندگي تصريح كرد: آنچه كه بايد درباره آن گمانه زني كرد اين است كه رئيس‌جمهور منتخب حداكثر ظرفيت و توانايي خود را براي پاسخ گفتن به شعارهاي انتخاباتي خود به كار گيرد. چنانچه از اين منظر نگاه كنيم رئيس‌جمهور و كابينه معرفي شده در حد بضاعت و توانمندي‌اش پاسخ مثبتي به جامعه داده است. اما اگر از حوزه توقعات حداكثري به موضوع بنگريم خير. عضو حزب كارگزاران سازندگي، با اشاره به اينكه انتخاب رحماني فضلي هم در كابينه يازدهم و هم دوازدهم انتخاب مناسبي بوده و ايرادي به آن وارد نيست، تصريح كرد: رحماني نمره قابل قبولي مي‌گيرد. چرا كه ايشان سعي كرده به گونه‌اي عمل كند كه هم اصلاح طلبان و هم اصولگرايان رضايتي نسبي را از عملكرد وي داشته باشند. عطريانفر ادامه داد: در حال حاضر حدود 80 درصد استاندارهاي كشور هويت اصلاح‌طلبي و مابقي اصولگرايي معتدل دارند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
این زنگ خطر بزرگی برای مملکت میباشد و یکی از دردسر های بزرگ آن هجوم و کوچ بیشتر مردم و جوانان شهرستانها به پایتخت میباشد بدلیل اینکه در اکثر شهر ها امرار و معاش سخت و گاها نا ممکن میباشد . در ادامه این مهاجرت ها فجایع اجتماعی و انسانی از قبیل قتل و دزدی و ... شدت میگیرد. البته شهروندان برخی شهرستانها مجبورند تن به این مهاجرت های ناخواسته بدهند.
حالا دولت آقای روحانی انتخاب استاندارها را سلیقه ای و در بهترین حالتش آشنا بازی رقم بزند که خسارت های به جا مانده از این سیاست های غلط تا سالها گریبان مملکت را خواهد گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
بعد می گویند وزیر اصولگرا برو بابا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار